Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رسول زاده معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۳۷۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور برای عملیات راهداری زمستانی تجهیز شده اند.

او گفت: یک هزار و ۱۶۹ نفر از عوامل راهداری زمستانی شامل نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان در قالب ۹۰ گروه راهداری برای خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای استان در ۵۰ باب راهدارخانه ثابت ساماندهی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰ هزار تن مخلوط نمک و شن در راهدارخانه‌های استان ذخیره شده است گفت: راه‌های تحت پوشش برف روبی استان بیش از ۱۴ هزار کیلومتر است.

رسول زاده افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه جانبه پرسنل، بکارگیری همه امکانات، استقرار در مسیر‌های حوزه استحفاظی و افزایش گشت‌های راهداری به ویژه در جاده‌های پرتردد نسبت به خدمات رسانی به تردد کنندگان جاده‌ها اقدام کرده است.

او گفت: راهدارخانه‌ها در جاده‌های اصلی و فرعی برای امدادرسانی و خدمات به موقع به مسافران و کاربران راه‌ها و همکاری و تعامل با مسئولان استانی و شهرستانی، نیرو‌های انتظامی و پلیس راه، هلال احمر و سایر نیرو‌های امدادی برای افزایش ایمنی عبور و مرور در فصل زمستان آماده و تجهیز شده است.

رسول زاده  افزود: این اداره کل آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به هموطنان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی است.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای عملیات راهداری زمستانی آذربایجان شرقی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت می‌گوید: وضع مطلوب این بخش وابسته به ادامه افزایش در سه سال آینده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید