Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:04:36 GMT

برگزاری مسابقات مجازی کتابخوانی در هفته کتاب ایلام

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۴۵۵۸

برگزاری مسابقات مجازی کتابخوانی در هفته کتاب ایلام

ایسنا/ایلام دبیر بیست و هشتمین هفته‌ی کتاب استان ایلام از اجرای مسابقات کتابخوانی در فضای مجازی به مناسبت این هفته خبر داد.

«عمران خودآموز» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات کتابخوانی مجازی با عناوین دقایقی با کتاب (با محوریت معرفی کتاب های مورد علاقه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان به مدت ۳ دقیقه در قالب کلیپ)، کتابخوانی مجازی (خوانش زیباترین بخش هایی از هر کتاب ویژه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان در قالب کلیپ‌های ۲ دقیقه‌ای) و نامه‌های شفاهی (صحبت کودکان و نوجوانان با مؤلفان کتاب در قالب کلیپ‌های ۲ دقیقه‌ای) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ورود به فضای مجازی را یک فرصت مناسب دانست و گفت: می‌توان از فضای مجازی در راستای رفتارها و برنامه‌های فرهنگی بهره برد لذا با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا برخی از برنامه‌های هفته‌ی کتاب را به فضای مجازی برده‌ایم.

مدیرکل ارشاد ایلام عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۵ آذرماه به شماره ۰۹۱۸۱۴۳۰۹۲۵ واتساپ یا تلگرام کنند.

خودآموز خاطر نشان کرد: به آثار برگزیده جوایز نقدی، بسته‌های فرهنگی و لوح سپاس اهدا می‌شود و برگزیدگان در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، بیست‌ و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» و در استان ایلام با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان