Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کرونا ویروسی خطرناک است که اکنون در بسیاری کشورهای دنیا شیوع پیدا کرده است. این ویروس ابتدا از چین شروع به قربانی گرفتن کرد. اما کم کم همه دنیا را درگیر کرد. این ویروس روزانه خیلی ها را به کام مرگ می کشاند و خانواده های زیادی را عزادار می کند. این ویروس شوخی بردار نیست و با اندکی غفلت ممکن است ما را نیز آلوده نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین راه رعایت مواردی است که بتواند از ابتلا به این بیماری ویروسی جلوگیری کند. راهکارهای زیر می تواند خطر ابتلا به کرونا را به حداقل برساند.

پرهیز از دست دادن و روبوسی کردن

یکی از عادت های قدیمی ما ایرانی ها دست دادن و روبوسی کردن است. اما این روزها اجرای این رسم خیلی خطرناک است. باید با یکدیگر فاصله داشته باشیم. تماس فیزیکی با افراد باید به حداقل برسد.

استفاده از یک ماسک مناسب

امروز دیگر کمتر کسی است که نداند استفاده از ماسک تا چه اندازه در پیشگیری از کرونا مهم است. ماسک زدن اولین کاری است که برای جلوگیری از ابتلا باید انجام دهیم. استفاده از ماسک سه لایه ای که به صورت استاندارد تولید شده است اولین اولویت ما باید باشد. این روزها نباید هر ماسکی بخرید. ماسک باید دارای ویژگی هایی باشد که خطر نفوذ ویروس را به حداقل برساند. به همین علت باید در خرید ماسک نهایت دقت را داشته باشید. از خرید ماسک های پارچه ای و ماسک هایی که از نظر پزشکی تایید شده نیستند خودداری کنید. ماسک شما حتما باید از دو لایه اسپان باند و یک لایه از جنس ملت بلون ساخته شده باشد. ماسکی که ملت بلون نداشته باشد اصلا این روزها توصیه نمی شود. چرا که لایه ملت بلون همان لایه ای است که از ورود ویروس جلوگیری می کند. همچنین ماسک شما باید دارای گیره بینی و اندازه مناسب باشد.

استفاده از دستکش یکبارمصرف در جاهای پرتردد

اگر مجبورید به جاهای پرتردد بروید بهتر است از دستکش استفاده کنید. به طور مثال هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز بانک حتما دستکش یکبارمصرف استفاده کنید. یکی از خطرناک ترین مکان ها دستگاه خودپرداز است. دکمه های آسانسور و موارد این چنینی نیز نباید به صورت مستقیم توسط دست شما لمس شوند. افراد زیاد دیگری نیز از این وسایل استفاده کرده اند. شما از سلامت آنها مطمئن نیستید. بهتر است تعدادی دستکش با خود به همراه داشته باشد. قبل از استفاده دستکش دست کنید. پس از اتمام کارتان دستکش را از دست خارج کنید. آن را در یک کیسه فریزر بگذارید و گره بزنید. در ادامه آن را در سطل زباله بیندازید.

یک محلول ضدعفونی کننده با خود داشته باشید

اگر برای کاری مجبورید از خانه خارج شوید بهتر است با خود ضدعفونی کننده ببرید. در صورتی که دست و وسایلتان با کالا یا جایی برخورد کرد سریعا از ضدعفونی کننده استفاده کنید. دست و وسایل ضروری خود را مدام ضدعفونی کنید.

امور بانکی خود را آنلاین انجام بدهید

یکی از خطرناک ترین اماکن، شعب بانک هاست. این مکان ها روزانه میزبان افراد زیادی است. بهتر است تا جایی که می توانید امور بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهید. می توانید از اینترنت بانک و یا موبایل بانک استفاده کنید. حتی تلفن بانک نیز برای افرادی که خیلی وارد نیستند می تواند کارآمد باشد. حتی خیلی از بانک ها خدمات دیگر خود را نیز که تا قبل فقط حضوری بود را آنلاین کرده اند. می توانید از این امکانات استفاده کنید.

هنگام حضور در پمپ بنزین از متصدی کمک بخواهید

شاید مجبور باشید هر روز و یا هرچند وقت یکبار به پمپ بنزین بروید. بهتر است تا جای ممکن خود از اتومبیل پیاده نشوید. از متصدی پمپ بنزین بخواهید که او برای شما بنزین بزند. اگر این امکان وجود ندارد از دستکش استفاده کنید.

مایحتاج خود را اینترنتی بخرید

مواد غذایی و مایحتاج مهم و ضروری خود را از سایت های اینترنتی انجام دهید. این روزها فروشگاه های اینترنتی در هر زمینه ای وجود دارد. می توانید خرید خود را به صورت آنلاین و به صورت امن انجام دهید. این کار در کنار لذت بخش بودن آن، به حفظ سلامتی شما بسیار کمک می کند. فروشگاه ها ممکن است آلوده به ویروس کرونا باشند. باید تا جای ممکن از خرید حضوری پرهیز کنید.

در صورت امکان به صورت دورکاری فعالیت کنید

خیلی از ما ممکن است شغلی داشته باشیم که بتوان آن را به صورت دورکاری انجام داد. در صورتی که این امکان وجود دارد اینگونه به فعالیت خود ادامه دهید. این کار احتمال کرونا به دلیل ملاقات های کاری را به حداقل می رساند. هم جان شما و هم جان مشتریان شما در صورت ملاقات حضوری ممکن است به خطر بیفتد.

اگر نمی توانید دورکاری کنید از طلق برای فاصله با مشتریان استفاده کنید

خیلی از خدمات و کارها را نمی توان غیرحضوری انجام داد. اگر شغل شما نیز در این دسته است می توانید از طلق برای ایجاد فاصله با مراجعین استفاده کنید. به طور مثال اکنون در بسیاری از اداره ها بین کارمندان و مراجعین یک طلق قرار گرفته است. بدین ترتیب یک مانع خیلی خوب بین شما برقرار می شود. البته که استفاده از دستکش و رعایت موارد دیگر باز هم مهم خواهد بود.

از دست زدن به کالاهایی که نمی خواهید پرهیز کنید

اگر برای خرید به فروشگاه می روید بهتر است خیلی سریع به دنبال کالای مورد نظرتان بروید. بهتر است هرچه زودتر خرید خود را انجام دهید و از فروشگاه خارج شوید. همچنین اگر کالایی را نمی خواهید به آن دست نزنید. چرا که ممکن است به خاطر تماس با یک فرد آلوده دیگر که قبلا آنجا بوده است آلوده شده باشد.

در صورت امکان تنها یک نفر به خرید برود

از خرید دسته جمعی پرهیز کنید. هر بار یک نفر مسئول خرید شود. همه با هم برای خرید به فروشگاه نروید. بهتر است یک نفر برای خرید از خانه خارج شود و همه چیزهای مورد نیاز را تهیه کند.

فاصله اجتماعی استاندارد

در جاهایی مثل صف نانوایی یا صف عابربانک فاصله گذاری استاندارد را رعایت کنید. بین یک تا دومتر فاصله بسیار خوب خواهد بود. حتی اگر دیگران این فاصله را رعایت نکرده اند شما رعایت کنید. همیشه پیشرو باشید. سعی کنید از دیگران هم بخواهید که فاصله درست را رعایت کنند. در بسیاری موارد با مهربانی از شما استقبال می شود. البته که باید با مهربانی و با زبان نرم از دیگران بخواهید.

پرهیز از میهمانی گرفتن و شرکت در میهمانی

این روزها باید یک خط قرمز بین میهمانی کشید. باید کمی دوری یکدیگر را تحمل کنیم تا بتوانیم دوباره دور هم جمع شویم. اگر رعایت نکنیم مشخص نیست این دوره کرونا چه زمانی تمام شود. خیلی راحت به دعوت میهمانی جواب منفی بدهید. با سلامتی خودتان و دیگران تعارف نکنید. حتی به اطرافیان بگویید به دلیل این شرایط نمی توانید این روزها پذیرایشان باشید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا ماسک استفاده کنید انجام دهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله علی پی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کسانی که کار واردات انجام می‌دهند، با سایت علی بابا آشنایی زیادی دارند. این سایت فروشگاهی در سال 1999 توسط جک ما راه‌اندازی شد و توانست در مدت کمی به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا تبدیل شود. در زمانی که علی بابا در حال رونق گرفتن بود، صادرات چین به کشورهای دیگر دنیا نیز روند صعودی پیدا کرد و بازرگانان با استفاده از این سایت، کارهای خرید کالای خود را از چین انجام می‌دادند. اگر شما هم جزو بازرگانانی هستید که قصد دارد با استفاده از سایت علی بابا کالا وارد ایران کند، لازم است با حواله علی پی و چگونگی کار با سیستم پرداخت سایت علی بابا آشنا شوید.

روش خرید کالا از سایت علی بابا

برای واردات کالا از چین توسط سایت علی بابا، لازم است چند مرحله عملیات را در این سایت به‌خوبی شناخته و پشت‌سر بگذارید. البته با سپردن کارهای ثبت‌نام و خرید کالا از علی بابا به بازرگانی وانیکس این کار برای شما به ساده‌ترین شکل و با کمترین هزینه قابل انجام خواهد بود، اما بد نیست راجع به آن به خوبی بدانید. این مراحل شامل ثبت‌نام در سایت، خرید و ارسال حواله علی پی و ارسال کالاها به ایران است.

ثبت نام در سایت

در گام نخست لازم است که برای خرید کالا در سایت علی بابا ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام نیز باید اطلاعات هویتی خود و یک ایمیل معتبر را در قسمت register سایت وارد کنید تا برای شما یک حساب کاربری فعال ساخته شود. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و یک ایمیل معتبر است. بعد از واردکردن این اطلاعات، یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که با تایید آن می‌توانید حساب کاربری دائم خود را دریافت کنید.

بعد از ثبت‌نام نوبت به انتخاب کالاها و یافتن شرکت‌های فروشنده آن‌ها در سایت علی بابا می‌رسد. فرض کنید شما بخواهید از این سایت لوازم آرایشی بهداشتی خریداری و به ایران وارد کنید. برای این کار کافی است نام محصولاتی که قصد خریداری دارید را در قسمت سرچ سایت وارد کنید و منتظر بمانید تا شرکت‌های فروشنده مرتبط به شما نمایش داده شوند. بعد از بالا آمدن نام شرکت‌ها، می‌توانید دست به انتخاب یکی که فکر می‌کنید اعتبار بیشتری دارد و قیمت پیشنهادی آن با شرایط شما سازگار است بزنید و درخواست خرید دهید.

افتتاح حساب علی پی فوری با کمترین کارمزد

برای این که بتوانید درخواست خرید ارسال کنید لازم است که یک حساب علی پی داشته باشید. در ایران به خاطر تحریم‌های بین‌المللی امکان باز کردن حساب علی پی ممکن نیست برای همین لازم است که یک واسطه مالی وجود داشته باشد که کار افتتاح حساب را برای شما انجام دهد. این واسطه که توانایی افتتاح حساب علی پی فوری با کمترین کارمزد را برای شما دارد شرکت بازرگانی وانیکس نام دارد. این بازرگانی با داشتن متخصصان و واسطه‌هایی در کشور چین می‌تواند در کمترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد یک حساب علی پی برای شما افتتاح کند.

بعد از این که حساب علی پی شما افتتاح شد، می‌توانید پروفرمای خرید خود را تکمیل کنید و از طریق امکاناتی که در سایت علی بابا وجود دارد آن را برای شرکت فروشنده ارسال کنید. بعد از دریافت پروفرما نیز شرکت فروشنده شرایط را بسنجید و اگر با درخواست شما موافق باشد، امکان پیشروی در مراحل بعدی واردات وجود دارد. در این مرحله البته شما باید با فروشنده سر قیمت عمده محصولات به توافق برسید و بر اساس آن قیمت حواله علی پی خود را آماده و برای شرکت فروشنده ارسال کنید.

انتقال حواله علی پی

انتقال حواله علی پی در واقع همان پرداخت هزینه خرید است. اگر در سایت‌های ایرانی خرید اینترنتی انجام داده باشید با این فرایند به خوبی آشنا هستید. شما کالاها را انتخاب می‌کنید و سپس در سبد خرید یک مبلغ به شما نمایش داده می‌شود که بعد از تسویه آن، کالا برای شما ارسال می‌شود. در سایت علی بابا نیز قضیه به همین شکل است. شما کالاها را انتخاب می‌کنید و سپس برای پرداخت هزینه خرید آن‌ها یک حواله علی پی تهیه می‌کنید و به حساب شرکت فروشنده ارسال می‌کنید. این حواله می‌تواند دلار یا یوان باشد. بهتر است حواله یوان تهیه کنید زیرا فواید زیادی دارد.

کشور چین برای اینکه بتواند استفاده از یوان را در بین بازرگانان جا بیندازد، کارمزدها و مالیات استفاده از یوان در سیستم پرداخت علی پی را به حد صفر رسانده و برای همین بازرگانان برای این که با هزینه کمتری کالاهای درخواستی خود را از سایت علی بابا خریداری کنند، به استفاده از یوان روی آورده‌اند.

این موضوع باعث شده که حواله علی پی نیز به شکل یوان صادر شود. اگر قصد دارید در کمترین زمان و با کمترین کارمزد حواله علی پی را از ایران به حساب شرکت فروشنده چینی ارسال کنید، بازرگانی معتبر وانیکس می‌تواند به شما کمک کند. بازرگانی وانیکس کارها را به سادگی برای شما انجام می‌دهد.

چرا ارسال حواله علی پی را به وانیکس بسپاریم

ارسال حواله علی پی توسط بازرگانی وانیکس به چند دلیل باعث می‌شود کارهای شما ساده‌تر پیش رفته و سریع‌تر وارداتی پرسود انجام دهید. دلیل اول این که این بازرگانی بالای 10 سال سابقه در زمینه واردات و خرید کالا از سایت علی بابا دارد و برای همین سپردن کارها به این بازرگانی کار شما را بسیار ساده می‌کند. ازسویی هزینه و کارمزد انجام کارهای خرید از سایت علی بابا توسط بازرگانی وانیکس بسیار اندک است و این موضوع باعث می‌شود سود شما از واردات با این بازرگانی به مقدار زیادی افزایش یابد.

نکته آخری که باعث شده بازرگانان زیادی بازرگانی وانیکس را انتخاب اول خود برای واردات با خرید از سایت علی بابا انجام دهند، وجود کارشناسانی خبره در این بازرگانی باعث شده که مدت‌زمان انجام کارها بسیار کوتاه شود و از سویی امنیت و اعتبار مراحل بسیار بالا رود. در واقع بازرگانی وانیکس به شما امکان رصد هر مرحله از کار خرید و واردات را می‌دهد و می‌توانید با اطمینان کامل کارها را به آن‌ها بسپارید. هر مرحله از کار نیز اگر مشکلی پیش آید، این بازرگانی خود را موظف می‌داند خسارت وارده به شما را جبران کند و هزینه‌های شما را پس دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حواله علی پی
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند