Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحلهی نظری چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ۱۱ دی ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش‌آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی طبق قوانین و مقررات (به ویژه مفاد دستورالعمل اجرایی آزمون ملی دانش‌آموختگان خارج ازکشور در رشته دندانپزشکی عمومی) ۱۱ دی ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
زمان ثبت‌نام   ثبت نام مرحله نظری چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۹ آذر ماه آغاز می‌شود و در ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه ۹۹ پایان می‌یابد.

داوطلبان پیش از ثبت‌نام اینترنتی، باید در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت متبوع تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.
روش ثبت نام اینترنتی   داوطلبان لازم است به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجه کنند. همچنین مراجعه به ترتیب به پیوندهای: «دندانپزشکی»، «آزمون ملی»، «ارسال مدارک و ثبت نام» ضروری است.

پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام ۲ میلیون ریال، ارسال مدارک، تکمیل فرم ثبت نام و دریافت کد رهگیری ضروری است.

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام اینترنتی

تصویر اسکن شده یک قطعه عکس که در سال ۹۹ گرفته شده باشد، تصویر اسکن شده صفحه اول شناسنامه، تصویر اسکن شده کارت ملی ضروری است، هر یک از تصاویر بالا باید با فرمت jpg و حجم حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلو بایت تهیه شود.

توزیع کارت ورود به جلسه: کارت شرکت در آزمون از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۹ دی ماه ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی  در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دندانپزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام دانشگاه خارج از کشور ثبت نام دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور

محمد یزدان‌پناه مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی قهرمانی منطقه یک کشور(استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

به گفته وی، این دوره از مسابقات که به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور واحدهای بوشهر، یاسوج، ارسنجان، فیروزآباد، سپیدان، فسا، آباده و شیراز در سالن ورزشی پردیس دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: پس از انجام بازی‌های  دوره‌ای و انفرادی در مسابقات انفرادی علی کلینی از واحد شیراز اول شد، مجیدعباسی‌زاده از واحد ارسنجان به ذرتبه دومی رسید و امید موسائی از واحد شیراز و مجتبی عسکری از واحد فیروزآباد هم به‌طور مشترک به عنوان سومی دست پیدا کرد.

یزدان‌پناه بیان کرد: درمسابقات تیمی هم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به عنوان قهرمانی رسید، واحد ارسنجان دوم شد و واحدهای آباده و فسا به‌طور مشترک عناوین سومی را به دست آوردند و سرپرست فنی این دوره ازمسابقات هم علی کلینی بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد تبریز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش دیگری از گفت‌وگو با خبرنگار آنا با اشاره به نتایج مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی برادر منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مسابقات انفرادی ولی نوذری از واحد ارسنجان اول شد، قباد حسن‌پور از واحد مرودشت دوم شد و محمد عسکری از واحد فسا و علیرضا رضائی از واحد ارسنجان به‌طور مشترک سوم شدند.

یزدان‌پناه همچنین نتایج بازی‌های تیمی مسابقات بدمینتون را چنین برشمرد: در مسابقات تیمی واحد ارسنجان عنوان نخست را به دست آورد، واحد مرودشت به رتبه دومی رسید و واحدهای فسا و شیراز هم به طور مشترک سوم شدند. سرپرست فنی این دوره ازمسابقات بدمینتون برادران منطقه یک برعهده قباد حسن‌پور بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد سپیدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز