Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@03:18:35 GMT

افزایش قیمت نفت در آستانه نشست اوپک پلاس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۴۹۵۹

افزایش قیمت نفت در آستانه نشست اوپک پلاس

قیمت شاخص نفت خام برنت امروز (سه‌شنبه، ۲۷ آبان‌ماه) با ۱۶ سنت افزایش به ۴۳ دلار و ۹۸ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با ۱۳ سنت افزایش به ۴۱ دلار و ۴۷ سنت رسید.

به گزارش ایمنا به نقل از شانا قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز دوشنبه (۲۶ آبان‌ماه)، ۴۳ دلار و ۸۳ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۴۱ دلار و ۳۴ سنت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت نفت امروز افزایش یافت؛ زیرا انتظار می‌رود سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش، توافق کاهش تولید نفت خود را حداقل برای سه ماه تمدید کنند. این در حالی است که اخبار مربوط به واکسن دیگری برای ویروس کرونا شرایط روانی بازار را بهبود داد.

استفان اینز، استراتژیست ارشد بازار مؤسسه آکسی‌تریدر در یادداشتی اعلام کرد: اگر بهبود اقتصادی را از طریق بازارهای نفت قضاوت کنیم با چند واکسن با کارایی بالا، این احتمال وجود دارد که اواخر سال ۲۰۲۱ رفت‌وآمدها به نزدیک به سطح پیش از همه گیری کرونا بازگردد.

کد خبر 455998

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قیمت نفت نفت نفت برنت افزایش قیمت نفت شاخص قیمت نفت شاخص نفت برنت اوپک پلاس نشست اوپک پلاس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

به گزارش خبرنگار مهر، در معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۵۸۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۶۳۲ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۹۸۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۸۰۱ تومان رسیده است.

اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۱۴۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۳۳۶ تومان است.

کد خبر 6098114 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ |برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت