Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:35:57 GMT

اجرای ۵ هزار برنامه متنوع طی هفته بسیج در استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۴۹۷۶

اجرای ۵ هزار برنامه متنوع طی هفته بسیج در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید امیر عبدالهیان پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری هفته بسیج با اشاره به شیوع کرونا در خصوص اجرای برنامه‌های سپاه اظهار داشت: با توجه به کرونا تلاش کرده ایم که برنامه‌ها به صورت مجازی اجرا شوند.

امیرعبدالهیان با بیان اینکه چند سیاست عمده با توجه به اجرای برنامه‌ها در دستور ستاد بسیج قرار گرفته است گفت: سیاست‌های عمده‌ای که توسط ستاد بسیج با اجرای برنامه‌های تعیین شده دنبال می‌شود این است که همچون سنوات گذشته فلسفه مهم خدمت رسانی با محوریت مجاهدت‌های ۴۱ ساله بسیج در تمام عرصه‌های ۸ سال دفاع مقدس و جنگ و نرم و مبارزه با کرونا برای جامعه تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا استان تهران در خصوص برنامه‌های قابل اجرا در هفته بسیج عنوان داشت: نمایش و تبیین مقاومت به سبک زندگی شهید سلیمانی با عنوان «حاج قاسم تجلی گاه بسیج» یکی از موارد هفته بسیج است، همچنین امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح محلات و جامعه، تمرکز بر ابتکارات و خلاقیت‌های بسیجیان و معرفی الگوهای برتر، ترویج فعالیت‌های جهادی از رویکردهای اصلی و خدمات اجتماعی در رده‌های مختلف بسیج و توجه به شعار سال «جهش تولید» و تمرکز و اهتمام بر کلام بسیج در این زمینه با معرفی سبک زندگی اسلامی ایرانی از اهداف دیگر می‌باشد که در برنامه‌های قابل اجرا به آن توجه شده است.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی از خدمات و دستاوردهای گسترده بسیج از طریق رسانه‌ها به خصوص فضای مجازی در زمان کرونا گفت: از دیگر برنامه‌های برنامه ریزی شده در این ایام باید به بزرگداشت مردمی هفته بسیج به عنوان یکی از پشتیبان‌های اصلی به صورت مجازی، اهتمام تدوین برنامه‌هایی با سبک اقتصادی با ویژگی‌های سادگی و گره گشایی و خدمت رسانی است.

امیرعبدالهیان افزود: با توجه به وضعیت کرونا و معیشت مردم رویکرد محوری هفته بسیج تحت عنوان «نهضت خالصانه و مومنانه» در طول هفته بسیج خواهد بود و با توجه به این سیاست‌ها کرونا نشد برنامه‌ها تعطیل شوند چرا که بسیج در سختی‌ها کنار مردم قرار می‌گیرد و به همین منظور با تدبیر فرماندهان با توجه به چهل و یکمین سالگرد بسیج ۴۱ برنامه محوری در سطح استان برگزار می‌شود و به همین ترتیب نیز ۴۱ برنامه محوری در سپاه شهرستان‌ها به طور نمادین و کنار آنها هر حوزه و پایگاه اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا استان تهران اظهار داشت: دراین ایام بیش از ۵ هزار برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با رویکرد فضای مجازی و غیر حضوری اجرا خواهد شد که شامل تجدید میثاق با آرمان‌های امام است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور تعداد محدود و از طریق مجازی پوشش داده می‌شود.

وی در خصوص دیگر فعالیت‌های ایام هفته بسیج گفت: عملیات‌های فرهنگی و تبلیغات محیطی، حضور جهادگران سلامت و ارائه خدمات به مردم ۴۱ محله حاشیه نشین، برپایی نمایشگاه دستاوردهای موشکی،، برگزاری آئین بزرگداشت شهدای سلامت و تقدیر از مدافعین سلامت، اجرای عملیات جهادی در ۱۲۵ محله، افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی، نمایش اقتدار بسیج به صورت رژه خودرویی و موتوری، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده به صورت رایگان در محلات و عطر افشانی مزار شهدا سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران به صورت مجازی و تجلیل از ایثارگران معراجی خواهد بود.

کد خبر 5073598

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید عبدالهی سپاه سیدالشهدا تهران بسیج ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان بوشهر بارش باران کتاب و کتابخوانی هفته کتاب محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج برنامه ها هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی