Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عوضعلی فقیری امروز در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج در زاهدان اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا که مشکلاتی را ایجاد کرده امسال برنامه های ما برای گرامیداشت هفته بسیج تغیر کرده و به صورت پایگاه محور است به گونه ای که تلاش می شود برنامه ها از طریق پایگاه ها و مساجد پیگیری و انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با  با اشاره به اینکه برنامه های هفته گرامیداشت بسیج از سی آبان ماه که روز بسیج معنویت و سلامت نامگذاری شده آغاز می شود گفت:  دومین روز هفته بسیج با عنوان" بسیج فرزند مسجد خادم مردم"، سومین روز "بسیج مبتکر در حل مسئله" چهارمین روز  "بسیج الگوی سبک زندگی ایرانی اسلامی"، پنجمین روز "بسیج ولایی انقلابی و تمدن ساز"، ششمین روز "بسیج نیروی مقاومت ملت ایران" و هفتمین روز  "بسیج خدمت مومنانه و ایثار گری" نامگذاری شده است.


وی  به برنامه های در نظرگرفته شده در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: پویش سلیمانی ها "یعنی هر پویش هر پایگاه خدمت" نیز در نظر گرفته شده که هزار و 759 پایگاه مقاومت بسیج  یک خدمت را ارائه می دهند.

وی  بزرگداشت شهدای سلامت، افتتاح مرکز رشد و توانمندی گروه های جهادی، برگزاری مجمع غیر حضوری، بزرگداشت تشکیل بسیج در دانشگاه و چهار مرکز دانشجویی در استان، برگزاری جشنواره مجازی  جهادگران، رزمایش فرهنگی اجتماعی خدمت مومنانه  با  ۳۸۵ خدمت، برگزاری مسابقه  سراسری  تولیدات هنری مراکز آفرینش های هنری در استان، برگزاری نشست ها و کارگاه های مقابله با آسیب اجتماعی در ۳۸ محله، طرح ازدواج آسان جوانان استان به ۲۰۰ زوج جوان و  افتتاح طرح جهادی کلاس مهربانی  در ۱۹ ناحیه استان را از مهمترین برنامه های این هفته عنوان کرد.

 رئیس ستاد هفته بسیج سپاه سلمان در ادامه از افتتاح ۸۴ پروژه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و گفت:  کاروان آوای خدمت،  اجرای همزمان  گروه های سرود پاتوقی در ۱۹ محله،  نمایش اقتداربسیجیان و تجدید بیعت با ولایت در استان به تعداد ۷۰۰ هزار نفر بسیجی به صورت مجازی، تقدیر از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر، آغاز طرح صنعت یار و پایش صنایع راکد و نیمه فعال صنایع فلزی و  اجرای طرح اکرام معسرین و ایثارگران ۵۰۰ بسته به نام ۵۰۰ شهید را از دیگر برنامه های تدوین شده برشمرد.

فقیری از اجرای مرحله سوم طرح کمک مومنانه در استان خبر داد و گفت: در این مرحبه نیز ۳۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می شود.
انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج سلامت نشست خبری شهید برنامه ها هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و همچنین محرومیت زدایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسن رضایی،مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون به ۱۲۰ روستا آبرسانی شده است ادامه داد: هم اکنون آبرسانی به دو دهستان باشت و بهمئی نیز توسط بسیج سازندگی در حال انجام است.

رضایی گفت:اهداء دو هزار جهیزیه به نوعروسان، اعزام پنج گروه جهادی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، خدمات رسانی ۸۵ گروه جهادی، ساخت ۳۰۰ باب خانه عالم، برپایی سفره افطاری برای ۲۰۰ هزار نفر، توانمند سازی ۵۰ مدرسه در طرح شهید عجمیان، توزیع ۳۰۰ تبلت بین دانش آموزان مناطق محروم، توزیع دو هزار و ۱۱۵ لوازم نوشت افزار، توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی، آزادی ۳۰ زندانی غیرعمد، غرس ۵۷ هزار درخت مثمر و غیر مثمر، تشکیل ۷۰۸ صندوق خرد خانگی، اهداء ۷ هزار فقره تسهیلات در زمینه جهاد روشنایی، تکمیل ۱۰ مصلی، تکمیل فاز دوم کتابخانه بهمئی، زمین چمن مصنوعی، تکمیل فاز نخست اورژانس بین جاده‌ای موشمی زیلایی، خاکبرداری فرهنگسرای لنده، ساخت پایگاه سلامت مادوان، تکمیل و تجهیز مسکن و ابنیه مدیریت بحران در بهمئی، یاسوج و توزیع هزار تن قیر رایگان بین شهرداری ها، راهداری و نیری انتظامی را از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته در استان عنوان کرد. 

مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از انعقاد تفاهم نامه برای ساخت و نصب ۵۰۰ تابلوی شهید استان در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: این طرح به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان انجام می‌شود.

رضایی از تهیه شناسنامه شهدای روستا‌های استان خبر داد و افزود: در این شناسنامه مشخصات روستا‌ها با تعداد شهدای آن دیده شده است. 

مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از ارائه خدمت به روستای سیوکی جلیل خبر داد و گفت: این روستا در هشت سال دفاع مقدس بیشترین تعداد شهید نسبت به جمعیت را داشته است. 

 رضایی افزود: زمین چمن مصنوعی و آبرسانی به این روستا نیز انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان