Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل روز سه‌شنبه در این آیین افزود: عملیات اجرایی این پروژه‌ها با هدف توسعه کلان شهری و با اولویت‌بندی و طبق تفاهنامه شهرداری با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در دستور کار  است.

به گفته وی ، عملیات اجرایی تقاطع‌های غیر همسطح بزرگراه بسیج، آقاباقر، نیایش و جام‌جم با هدف توسعه زیرساخت‌های شهری و همچنن توسعه معابر شهری با اعتبار بالغ بر ۲هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال آغاز و  وارد مرحله اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی احداث این پروژه ها را در کاهش حجم ترافیک، ارتقای امنیت و آسایش شهروندان و همچنین گامی مهم در توسعه عمران شهری و توسعه زیرساختهای شهری دانست و گفت: این پروژه‌ها جزو مطالبات  مردم  است و شهرداری در تلاش است در سریع‌ترین زمان ممکن با اولویت‌بندی به خواسته های شهروندان جامه عمل بپوشاند.

لطف‌اللهیان تکمیل  تقاطع غیرهمسطح داروپخش  در سال ۹۸ را یادآور شد و گفت: پروژه های شاخص عمرانی متعدد در سطح شهر اردبیل اعم از احداث پیاده راه‌ها، احداث خیابان‌های اطراف دریاچه شورابیل، توسعه مجموعه گردشگری شورابیل، بزرگراه نیار, ساماندهی ورودی‌های شهر ، احداث پیاده‌راه شهیدگاه و بازآفرینی مناطق محروم و کم برخوردار نیز با هدف توسعه و آبادانی شهر اجرا شده و اجرای اینگونه پروژه ها همچنان ادامه خواهد داشت.

لطف‌اللهیان از اتمام عملیات اجرایی و لوله‌گذاری سپتیک شهرک رازی خبر داد و گفت: ایستگاه پمپاژ این منطقه نیز تا ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و مشکل آب‌گرفتگی با استفاده از سیستم پمپاژ به بالادست برای اولین بار در اردبیل رفع خواهد شد.

 وی ادامه داد: معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری در سال جاری اقدام به عقد قرارداد ساماندهی آب‌های سطحی شهر اردبیل با شرکت کیهان آب‌راه ارومیه کرده و شرکت فوق اخیرا کارهای مطالعاتی خود را در سطح شهر آغاز کرده است.

شهردار اردبیل بیان کرد: مناطق شهرداری سالانه به‌صورت مداوم کانال‌های موجود را تعمیر یا تعویض می‌کنند و همچنین اجرای کانال‌های جدید جهت هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی در دستور کار مناطق شهرداری اردبیل قرار دارد.

وی از کسبه‌ها و شهروندان خواست تا در جهت حرکت روان‌آب در هنگام بارش، از ریختن لاشه میوه‌ها، جعبه‌های پلاستیکی و چوبی و همچنین پلاستیک و نایلون در جوی‌ها خودداری کنند تا در زمان بارندگی‌ها، شهروندان دچار مشکل نشوند.

برچسب‌ها توسعه ایران اردبیل اعتبار کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران اردبیل اعتبار کارآمدی دولت توسعه ایران اردبیل اعتبار کارآمدی دولت اخبار کنکور عملیات اجرایی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد