Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شکر عبدی روز سه‌شنبه در آستانه گرامیداشت هفته بسیج در مصاحبه با خبرنگاران افزود: اعزام گروه‌های پزشکی و کادر درمان به مناطق محروم، پویش نذرخون، ویزیت رایگان آحاد مردم در درمانگاه‌های وابسته به سپاه، آیین بزرگداشت شهدای سلامت و تقدیر از مدافعان سلامت، آزادسازی زندانیان و جرایم غیرعمد مالی، برگزاری گشت محله محور رضویون با هدف تامین امنیت منطقه و محله و برگزاری جشنواره مجازی جهادگران علم و فناوری از جمله برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج در استان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و توانمندی‌های بسیجیان، برپایی غرفه های مشاوره حقوقی، روانشناسی و خانواده، برگزاری میز خدمت در نقاط مختلف، اجرای سرود پاتوقی آوای خدمت و پخش سرودهای حماسی از صدا و سیما، راه اندازی کانال معلم، نمایش اقتدار بسیجیان و تجدید بعیت با ولایت، افتتاح پروژه های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی استان با پخش مستقیم بیانات مقام معظم رهبری و نواختن زنگ بسیج در سامانه شاد آموزش و پرورش را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان اردبیل عنوان کرد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان اردبیل همچنین دیدار با خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان،  غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی، برگزاری جشن چهل و یک سالگی تشکیل بسیج، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، استمرار طرح جمع‌آوری و توزیع نهضت کمک های مومنانه و آغاز طرح صنعت یار با هدف پایش و عارضه یابی صنایع راکد و نیمه فعال را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان اردبیل ذکر کرد. 

سرهنگ عبدی  با بیان اینکه هفته گرامیداشت بسیج از روز جمعه ۳۰ آبان ماه شروع و روز پنجشنبه ششم آذرماه پایان خواهد یافت، اظهار داشت: شعار هفته بسیج امسال " بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرین " نام‌گذاری شده است.

وی بیان کرد: بسیج، معنویت و سلامت، بسیج فرزند مسجد و خادم مردم، بسیج مبتکر حل مسئله، بسیج الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی، بسیج ولایی، انقلابی و تمدن ساز، بسیج نیروی مقاومت ملت ایران و بسیج خدمت مومنانه و ایثارگری روزهای هفته بسیج نام‌گذاری شده است.

او با اشاره به نقش بسیج در محرومیت زدایی اضافه کرد: همزمان با هفته بسیج ۲۴ پروژه عام المنفعه در نقاط مختلف استان از جمله مسکن محرومان، طرح آبرسانی به نقاط محروم، پل، غسالخانه و طرح های اشتغالزایی با مشارکت بسیج و سایر دستگاههای اجرایی اقتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: بسیج تلاش می کند با مشارکت خیرین و تمامی دستگاههای اجرایی استان ۱۰ هزار تلفن همراه و تبلت مورد نیاز دانش اموزان فاقد این وسیله را تهیه و اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار دهد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان از آغاز اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان "همیار سلامت" در اردبیل خبر داد و گفت: اجرای این طرح از روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه آغاز و به مدت ۶ ماه تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

سرهنگ عبدی با بیان اینکه برای اجرای این طرح در استان در مجموع بیش از ۵۰ هزار نفر سازماندهی شده است، افزود: به تمامی افراد آموزش های لازم داده شده تا این طرح به نحو احسن اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه در استان برای مقابله با کرونا بسیج شده است، اظهار داشت: طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مشارکت بسیج در مقابله با کرونا و قطع زنجیره این ویروس محنوس از جامعه  اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح با هدف ارتقای سطح آگاهی آحاد مختلف جامعه با راهکارهای مقابله با کرونا در شهرها و روستاها با اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده از جمله آموزش، بیماریابی، قرنطینه هوشمند و سایر راهکارها با همکاری سپاه و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی استان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در این طرح علاوه بر انجام فعالیت‌های گسترده در زمینه قطع زنجیره کرونا، گروه‌های ۱۵ نفره از جمله مسوول اجرای طرح شامل پزشک، پرستار و اعضای آموزش‌دیده با مراجعه به درب منازل مردم بعد از پر کردن فرم های مخصوص ضمن ارائه بروشور راهکارهای مبارزه با شیوع ویروس افراد مبتلا و مشکوک را شناسایی و به صورت رایگان درمان خواهند شد.

وی ادامه داد: بسیج همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و خدمتگزار بی‌منت برای آنها است، به طوری که از آغاز اجرای طرح رزمایش مواسات و کمک مومنانه تاکنون در نقاط مختلف استان ۱۴۰ هزار بسته معیشتی و ۱۰ هزار بسته لوازم تحصیلی و کمک آموزشی دانش آموزی در بین نیازمندان توزیع شده است.

  

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز بسیج مستضعفان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز بسیج مستضعفان اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز بسیج مستضعفان اردبیل اخبار کنکور هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم

امسال کنکور در دو نوبت اردیبهشت و تیر برگزار می‌شود. برای ایجاد سابقه تحصیلی نیز داوطلبان باید در امتحانات خردادماه شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو- سعید جلیلی: اولین چراغ  آزمون سراسری امسال، صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه با حضور ۱۲۸ هزار نفر از داوطلبان  گروه آزمایشی علوم ریاضی و ۳۸۴ هزار نفر  از داوطلبان  گروه علوم انسانی روشن شد.

امسال کنکور در دو نوبت اردیبهشت و تیر برگزار می‌شود و این اولین سالی است که آزمون سراسری در نوبت اول خود در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. برای ایجاد سابقه تحصیلی نیز داوطلبان باید در امتحانات خردادماه شرکت کنند.

 

برای روایت اولین روز کنکور، به یکی از حوزه‌های برگزاری این آزمون در دانشگاه صنعتی شریف رفتیم. چیزی که در ابتدا نظر مخاطب را جلب می‌کرد، ازدحام و تراکم جمعیت مقابل درب ورودی مسجد دانشگاه بود که این مسئله مورد اعتراض والدین هم واقع شد. روند آزمون اما در سلامت و آرماش کامل برگزار شد.

 

 

پس از از آزمون پای صحبت داوطلبان نشستیم، برخی سطح سوالات را آسان‌تر از سال گذشته و برخی مشابه ادوار قبل ارزیابی می‌کردند. داوطلبان از برخورد مراقبان آزمون و نحوه اجرا نیز رضایت داشتند. برخی از خدمات کمک آموزشی استفاده کرده و برخی نیز به منابع مدرسه اکتفا کرده بودند.

 

دغدغه مهمتر داوطلبان اما سیستم برگزاری جدید و بازه زمانی فشرده آزمون ورود به دانشگاه بود. پس از مرحله اول کنکور در اردیبهشت ماه، آنها باید برای ایجاد سابقه تحصیلی در خردادماه درگیر امتحانات نهایی باشند تا سهم تاثیر قطعی معدل در پذیرش دانشگاه را از دست ندهند. این موضوع چه برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم و چه برای آن دسته از فارغ‌التحصیلان که نیازمند ترمیم معدل هستند صادق است.

از طرفی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی نیز امسال تابع آزمونی مجزا شده و روندی موازی با سایر رشته‌ها را شامل می‌شود که باید دید نحوه اجرای آن به چه صورت پیش خواهد رفت.

 

صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه نیز نوبت به برگزاری کنکور برای بزرگترین گروه آزمایشی یعنی داوطلبان علوم تجربی می‌رسد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم