Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سرهنگ مجید امیرعبدالهیان معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران صبح امروز در نشست خبری هفته بسیج، اظهار کرد: هفته بسیج، فرصتی برای بیان عملکرد و دستاوردهای سپاه و بسیج است که در این راستا ۵ هزار برنامه در رده‌های مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به مناسبت چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۱ برنامه ویژه با شعار محوری «بسیج پیشرو خدمت و امید آفرینی» در سطح شهرستان‌های استان تهران همچنین ۴۱ برنامه محوری در هر کدام از شهرستان‌ها در کنار سایر برنامه‌های حوزه‌ها و پایگاه‌ها برای اجرا در هفته بسیج برنامه‌ریزی شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه تصریح کرد: فلسفه وجودی بسیج، خدمت‌رسانی است لذا سعی داریم تببین مجاهدت‌های ۴۱ ساله بسیج که از دوران دفاع مقدس شروع شده و اکنون در زمینه کرونا فعالیت می‌کنند را در طول این هفته اجرا کنیم.

امیرعبدالهیان ادامه داد: تبیین مکتب مقاومت با محوریت سبک زندگی شهید سلیمانی با عنوان «حاج قاسم تجلی‌گاه بسیج»، امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح محلات، تمرکز بر خلاقیت‌های بسیجیان و معرفی الگوهای برتر، توجه ویژه به شعار سال، ترویج فعالیت‌های جهادی از رویکردهای اصلی و خدمات اجتماعی در رده‌های مختلف بسیج از اهداف برنامه‌های امسال در هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی نمی‌توانیم مثل سال‌های گذشته برنامه‌ها را به شکل همایشی اجرا کنیم، بیان کرد: بیشتر برنامه‌های امسال در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود همچنین محرومیت‌زدایی، کمک مؤمنانه و حمایت از اقشار ضعیف در اولویت قرار دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به عناوین مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج، ابراز کرد: ۲۹ آبان ماه مراسم تجدید میثاق با حضرت امام خمینی(ره) با تعداد محدودی از بسیجیان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و در ادامه عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا را در برنامه داریم.

امیرعبدالهیان با اشاره به خدمات کادر درمانی گفت: در بخشی از برنامه‌های هفته بسیج آیین بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت توسط بسیجیان در تمام شهرستان‌های استان تهران به منظور قدردانی از این قشر زحمت‌کش که این روزها در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، برگزار خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: عملیات‌های فرهنگی و تبلیغات محیطی، خدمات جهادگران سلامت به اهالی ۴۱ محله اسلامی در حاشیه شهرستان‌ها، برپایی نمایشگاه دستاوردهای موشکی، اجرای عملیات جهادی در ۱۲۵ محله، افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی، نمایش اقتدار بسیج به شکل رژه خودرویی و موتوری، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده به طور رایگان در اماکن عمومی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های هفته بسیج هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات جهادی بسیجیان در بحث مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: پس از شیوع کرونا در کشورمان بیش از ۱۷ هزار گروه جهادی در همه رده‌ها در سطح شهرستان‌های استان تهران تشکیل شد که به انواع خدمات جهادی از جمله ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و مواد بهداشتی، توزیع رایگان ماسک در مناطق محروم، تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی با عنوان کمک مؤمنانه و کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها مشغول هستند و این فعالیت‌ها تا زمان نابودی کامل کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران بسیج فضای مجازی انقلاب اسلامی هفته بسیج معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا ع استان تهران شهرستان ها هفته بسیج برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود

رییس هیات مدیره خانه تئاتر درباره برگزاری برنامه‌های اردیبهشت تئاتر که هر سال به انگیزه بزرگداشت روز جهانی تئاتر و از سوی انجمن‌های مختلف خانه تئاتر برپا می‌شد، توضیحاتی ارایه کرد.

ایرج راد به ایسنا گفت: هر سال از دی و بهمن سال قبل برای برنامه‌های هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر برنامه‌ریزی می‌کردیم و دبیر و رییس جشن را مشخص می‌کردیم و در پی آن، برنامه انجمن‌های گوناگون به مناسبت این هفته مشخص می‌شد اما زمستان سال گذشته این اتفاق رخ نداد.

وی اضافه کرد: بعد از همه‌گیری کرونا، دیگر برنامه‌ریزی برای هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر صورت نگرفت و امسال هم برنامه خاصی تدارک دیده نشده که دلایل گوناگونی دارد از جمله مشکلات مالی و مسائل دیگر.

او در عین حال اضافه کرد: با وجود این، برخی از انجمن‌ها به صورت خودجوش، برنامه‌هایی تدارک دیده‌اند و خودشان پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌اند مانند برنامه کانون کارگردانان که برای بزرگداشت آقای زنجان‌پور برگزار می‌شود. در هر حال ما ممانعتی برای برگزاری برنامه‌های مستقل انجمن‌ها نداریم ولی در هیات مدیره مرکزی، برنامه‌ریزی کلی برای اردیبهشت تئاتر در نظر گرفته نشده است.

به گزارش ایسنا، تا پیش از همه‌گیری کرونا، هر سال برنامه بزرگداشت روز جهانی تئاتر به کوشش انجمن‌های زیر مجموعه خانه تئاتر برگزار می‌شد اما چند سالی است که این برنامه‌ها ‌به دلیل مشکلات اقتصادی و وضعیت اجتماعی، برگزار نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود