Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد زرینچه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخابش به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی استقلال اظهار داشت: با من هیچ صحبتی نشده، و حقیقتا من وقت حضور در کمیته فنی را ندارم ضمن آنکه علاقه ای هم به این کار ندارم.

وی افزود: در زمان استراماچونی هم به خاطر گروه جوانی که مشغول به فعالیت بود آمدم وگرنه یگر علاقه ای به سرپرستی و حضور در هیات مدیره ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ما ما پیشکسوت تر خیلی هستند که می توانند به تیم استقلال کمک کنند. این را هم بگویم قبل از اعلام اسامی اصلا صحبتی با من نشده است.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که تشکیل این کمیته را به صلاح کادر فنی تیم می داند یا خیر گفت:کمیته خوب است، ما پیش از انتخاب فکری جلساتی داشتیم و بهترین فکر همین بود که از اسامی بدون کینه و دلسوز استفاده کنند. محمود فکری از کمیته فکری بدش نمی آید. این نفراتی که انتخاب شدند همه استقلالی هستند و مطمئنا چوب لای چرخ فکری نمی گذارند.

زرینچه تصریح کرد: استقلال نیاز به آرامش دارد. مطمئنا اگر از این نفراتی که در کمیته فنی هستند خوب استفاده شود  می توانند کمک حال کادر فنی و مجموعه استقلال در لیگ امسال باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال فوتبال جواد زرینچه ورزشی کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز تنکابن در سالن ورزشی شهید شیرود بزرگی برگزار شد و در پایان با قهرمانی بابک نوروزی از مازندران به پایان رسید.

بیگلری از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان، شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار شد.

آئین اهدای جوایز و احکام نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور