Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، عیسی فرهادی با تاکید بر اینکه سلامت مردم، از اولویت نخست به شمار می‌رود، افزود: با توجه به شرایط بحرانی در شهر تهران اعمال محدودیت های شدید در پایتخت از روز شنبه اول آذر ماه اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه مشاغل بجز مشاغل سطح یک که تامین کننده مایحتاج مردم است، مانند سوپرمارکت‌ها، امداد و نجات و بخش‌های درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی مانند مطب‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.... فعال خواهند بود، ادامه داد: در حوزه اداری هم حداکثر با یک سوم نیروها کار خود را ادامه می دهند و همچنین منع تردد درون شهری نیز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح علاوه بر منع تردد بین شهری است، اعمال می‌شود.

وی افزود: اطلاع رسانی در این راستا باید در یک مسیر واحد هدفمند انجام گیرد و از اظهارنظرهای متناقض و یا مشکوک و ابهام‌برانگیز که باعث مشوش شدن افکار عمومی می شود، پرهیز شود .

وی گفت: ضرورت دارد تا نیروی انتظامی و بسیج با اجرای کامل و بدون استثناء، تصمیمات انضباطی، مقررات فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت شدید بهداشتی را اجرا نموده و با متخلفین که امنیت بهداشتی جامعه را به خطر می اندازند، برخورد نمایند و از مردم شریف مکررا تقاضا داریم تا پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده ، تعامل و همکاری لازم در خصوص اعمال محدودیت ها با عوامل زحمت کش نیروی انتظامی و بسیج را داشته باشند.

 

اخبار مرتبط وزیر بهداشت: در اعمال محدودیتها قصد مزاحمت برای کسی نداریم/ سعی کردیم اقتصاد در کنار مدیریت بیماری کمترین آسیب را ببیند ربیعی: وزیر بهداشت اعتقادی به بستن کل کشور ندارد وزیر بهداشت: رعایت نکنیم، مرگ‌ها ۴رقمی می‌شود/ شنبه از حیاتی‌ترین تاریخ‌ها برای مدیریت کروناست توضیحات معاون کل وزیر بهداشت در مورد اعمال محدودیت‌های جابجایی از اول آذر پلمب 4 دفتر ازدواج / حداکثر 6 نفر می‌توانند در مراسم حضور داشته باشند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا تعطیلی تهران فرماندار تهران محدودیتهای کرونایی محدودیتهای تهران سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اعمال محدودیت وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران