Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علم الهدی امروز در دیدار با سرپرست اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه همه عرصه‌های امروز انقلاب اسلامی خاکریز جبهه هستند، گفت: اگر همه‌ مدیران پشت خاکریز باشند، این انقلاب با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شود، لذا برای موفق شدن در کارها باید سنگ‌ها را از سر راه اسلام و انقلاب اسلامی برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: مسائل اقتصادی این روزها سنگی برای انقلاب است که مستلزم عمل پدافندی شما عزیزان است، متاسفانه به خاطر عملکرد اشتباه در حفظ ارزش پول ملی خیلی از سودجویان به مشهد مقدس می‌آیند تا از خرید و فروش ارز، سودهای کلان دریافت کنند اما این اقشار آسیب پذیر مشهد هستند که در فشار زیاد معیشت قرار می‌گیرند و دچار مشکلات اقتصادی فراوان می‌شوند.

وی افزود: متاسفانه به خاطر شرایط ویروس کرونا، بسیاری از کارگرهای روزمزد بیکار شدند و حتی توان تامین وعده های غذایی خود را ندارند. از همین‌رو یکی از مشکلات اساسی در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی همین مشکلات اقتصادی است.

آیت الله علم‌الهدی با اشاره به نوسات قیمت ارز در بازار، اظهار کرد: از آنجایی که قیمت ارز ثبات ندارد، خیلی از سودجویان اقدام به خرید و فروش کلان اقلام ضروری می‌کنند و پول آن را به خارج از کشور می‌برند و برای خود امکانات رفاهی تامین می‌کنند و کسانی که از این بی ثباتی ضربه سنگینی می خورند، مردم عادی هستند که حتی توان پرداخت اجاره خانه خود را ندارند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: از شما درخواست دارم تا روابط بین کارگر و کارآفرین را مدیریت و کارآفرین را در حوزه تولید و کشاورزی تشویق کنید زیرا اگر حوزه تولید و کشاورزی به درستی راه اندازی شود، دیگر شاهد مشاغل روزمزدی نخواهیم بود. 

وی در پایان گفت: نگذارید زندگی کارگری ملعبه سیاسیون شود، متاسفانه اقشار کم برخوردار به خاطر شرایط سخت اقتصادی فشار زیادی را تحمل می‌کنند، امید است تا شما مسئولان با همت و غیرت در کنار قشر آسیب پذیر باشید و نگذارید شرایط سخت اقتصادی فشار مضاعفی به او وارد کند.

کد خبر 5073855

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی مشهد ارز ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد بوشهر محدودیت های کرونایی شهرستان کرج هفته کتاب کتاب و کتابخوانی ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست

استاندار کردستان با اشاره به نقش کلیدی مردم در رفع مشکلات اقتصادی گفت: رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست، لذا در کنار جهش تولید، موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سنندج اظهار کرد: جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال‌جاری از مسئولان مطالبه کرده‌اند که باید با برنامه‌ریزی مناسب در راستای تحقق و عملیاتی کردن این مطالبه و جهش در حوزه‌های مختلف گام برداریم.

استاندار کردستان با بیان اینکه این جهش تنها مربوط به محصولات نیست، افزود: تولید شامل انواع خدماتی است که توسط بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف ارائه می‌شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: این جهش باید در انواع خدماتی که به مردم صورت می‌گیرد هم به لحاظ کیفی و هم کمی از سوی دستگاه‌ها انجام گیرد.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی و تولید باید با یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق محقق شود، ادامه داد: برای مثال متولیان امر باید برای کیفیت کشت در اراضی برنامه‌ریزی کنند و در این راستا اقدامات و تسهیل‌گری‌های لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: باید عملکردها بر اساس شاخص عددی مشخص شود، مثلاً اگر در مراکز بهداشتی روستایی خدماتی به مردم ارائه شده هدف‌گذاری و برنامه دانشگاه علوم پزشکی برای ارتقای این خدمات بر اساس شاخص عددی در سال جاری چیست و اداره کل آموزش و پرورش باید بگوید در شاخص‌های پیشرفت از جمله قبولی کنکور، رتبه‌های برتر، توفیقات علمی و… به چه عددی در سال‌جاری می‌رسد.

استاندار کردستان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید این برنامه‌ها را بر اساس شاخص‌های قابل سنجش اعلام و عملکرد خود در جلسات شورا را ارائه کنند.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات اتفاقی نمی‌افتد، گفت: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در برنامه‌های مختلف در امر تولید ضروری است و باید مورد توجه فرمانداران و بخشداران قرار گیرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم کند، خاطرنشان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کد خبر 748496

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • بازار داغ اجاره رحم در بین دهه هفتادی‌ها
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند