Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی عباس، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال امارات در مصاحبه جدید خود درباره لیست جدید  "خورخه لوئیس پینتو"، سرمربی تیم ملی فوتبال امارات اعلام کرد: این تیم قابلیت صعود به جام جهانی را دارد.

او در این باره گفت: در صورتی که هدف، صعود به فینال جام جهانی باشد، پس  انتخاب "پینتو" به عنوان سرمربی تیم ملی صحیح است، زیرا دستیابی به این هدف به بازیکنان باتجربه احتیاج دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فقط آرزو دارم "اسماعیل مطر" در این لیست قرار بگیرد.   در واقع "پینتو" با انتقاداتی در مورد لیست تیم ملی جدید روبرو شده است. گزینه‌های فعلی باید بررسی شوند و به ۸۰ ٪ بازیکنان تیم باید اعتماد کرد.

وی اضافه کرد: ما ۴ مسابقه داریم که در ۳ مسابقه باید برنده شویم و بنابراین فکر می‌کنم گزینه‌های "پینتو" برای این مرحله صحیح است و همه باید از او حمایت کنیم تا تیم ما در تمام فرصت‌های موجود سرمایه گذاری کند. به صعود به جام جهانی قطر واقعا امید دارم.

بیشتر بخوانید

ورزشکاران اماراتی واکسن کرونا تزریق می‌کنند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال امارات جام جهانی 2022 جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش

احمدرضا عابدزاده حتی اگر سال‌ها در فوتبال نباشد باز هم چهره‌ای فراموش نشدنی برای فوتبالدوستان ایرانی است. سنگربان اسبق استقلال پرسپولیس و تیم ملی البته یک مزیت ویژه هم در فوتبال ایران دارد و تنها ملی پوش ما در تمام تاریخ ادوار تیم‌های ملی به حساب می‌آید که علاوه بر خودش، پسرش نیز به جام جهانی رفته است و امیر عابدزاده فرزند برومند احمدرضا  را در ۲ جام جهانی روسیه و قطر دیده‌ایم. 

احمدرضا عابدزاده روز پنجشنبه با انتشار عکسی از خودش و پسرش در کنار یکدیگر، تولد امیر را به او تبریک گفت و در توصیف پسر فوتبالیستش نوشت: امیرم، تولدت مبارک قهرمان من.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش