Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:12:07 GMT

گام‌های سفیر صلح ایرانی به ازمیر ترکیه رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۸۳۰۳

گام‌های سفیر صلح ایرانی به ازمیر ترکیه رسید

به گزارش ایرنا؛ «پویه مهدوی‌نادر»، بانوی ایرانی فعال در امور بشردوستانه و اجتماعی که دومین سفر جهانی خود برای رساندن پیام صلح را با عنوان «جاده صلح ۲۰۲۰» و با پیاده روی در میدان آزادی تا موزه صلح تهران آغاز کرده است، درباره گام‌های دوم خود در ترکیه، گفت: با توجه به مسیری که از قبل برای پیاده روی در ترکیه انتخاب شده بود، فاصله ۱۰۰ کیلومتری شهر ازمیر تا مجسمه «دست صلح» در کوش آداسی را پیاده روی کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ادای احترام به جان باختگان زلزله اخیر ترکیه یادآور شد: متاسفانه اتفاق ناگوار زلزله و سیل در همین مسیر حادث شد که انشاالله که حکمتی در آن است و امیدوارم جاده صلح ۲۰۲۰ باعث خیر شود.

مهدوی نادر درباره ادامه سفرش در جاده صلح ۲۰۲۰ خاطر نشان کرد:  انشاالله به همه کشورهای جهان سفر خواهم کرد و در هر کشور بین یک نماد ملی تا یک نماد صلح را پیاده روی صلح خواهم داشت که می تواند یک یا صدها کیلومتر باشد.

مهدوی نادر از ناپیوسته بودن این سفرها به دلیل اپیدمی کوید ۱۹ و بسته بودن مرزها خبر داد و با بیان اینکه از به هم پیوستن جاده های صلح، یک جاده صلح جهانی ترسیم خواهد شد، تاکید کرد: قدم‌هایی که در پیاده‌روی‌های صلح برمی‌دارم با "جی‌پی‌اس" ثبت و فروخته می‌شوند و در راه آبادانی و کمک به بهبود شرایط زندگی کودکان و زنان و مردم محروم ایران و جهان هزینه خواهند شد و این کار نیز با نظارت و سرپرستی مستقیم خودم صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه با فروش گام هایش در این سفر، به طرح های خیریه کمک خواهد کرد، گفت: در سه ماه اخیر بخشی از گام هایش توسط خیران و هم‌وطنان عزیز خریداری شده است که مبالغ دریافت شده از خیرین صرف لوله کشی آب در دو روستای محروم بلوچستان و ساخت یک کارگاه صنایع دستی در این شهر شده است که پروژه اخیر نیز تا پایان پاییز سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

به گفته مهدوی نادر شعار وی در سفر صلح در این کلمات خلاصه می شود: «مردم جهان به امید، امنیت، شادی، برادری، دوستی، عشق و آسایش نیاز دارند، دنیایی بدون جنگ، بدون تحریم، بدون نژادپرستی و بدون ترس ......»

پوپه مهدوی‌نادر، پیش از این نیز برای ترویج صلح، دور دنیا را با دوچرخه رکاب زده بود.

برچسب‌ها ازمیر ایران ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازمیر ایران ترکیه ازمیر ایران ترکیه اخبار کنکور مهدوی نادر پیاده روی جاده صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا

به گزارش خبرگزاری مهر، آصف مهدوی با اشاره به توانمندی ایران در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، گفت: در ایران ۱۷۰۰ تولید کننده تجهیزات پزشکی مشغول فعالیت هستند و امکان صادرات محصولات به کشورهای حوزه آفریقایی وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر تجهیزات و ملزومات پزشکی تولیدی ایران به کشورهای مختلفی در منطقه، آسیا و حتی اروپا صادر می‌شود و امکان همکاری در حوزه رگولاتوری و تنظیم گری برای تسهیل صادرات ملزومات پزشکی به آفریقا نیز مهیاست.

به گفته مهدوی، تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند در حوزه انتقال تکنولوژی ساخت تجهیزات و همچنین تأمین کمبودهای این حوزه به کشورهای آفریقایی کمک کنند.

کد خبر 6095021 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟
  • تبیین و ترویج اندیشه های مهدوی در عصر شیخ الائمه
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • مبارزه علیه سن مادر در ۱۸ هزار هکتار از مزارع رزن
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • حمله ناگهانی دو پاندا به مربی باغ وحشی در چین + ویدیو
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟