Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:22:21 GMT

فیلم| اصل ماجرای زورگیری در اتوبان تهران ـ شمال

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۸۴۸۰

فیلم| اصل ماجرای زورگیری در اتوبان تهران ـ شمال

‍‍‍‍‍‍

۶ نفر از زورگیرانی که در آزادراه تهران ـ شمال با استفاده از سلاح سرد، سرنشینان یک دستگاه خودروی ۲۰۶ را تهدید و یک خودروی تویوتا را تخریب کرده بودند، توسط پلیس امنیت تهران بزرگ بازداشت شدند؛ اکنون اصل ماجرای این زورگیری توسط یکی از شکات تشریح شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا، پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر زورگیری از سرنشینان دو خودرو در اتوبان تهران ـ شمال، مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ شناسایی و بازداشت متهمان پرونده را در دستور کار خود قرار داده و موفق به بازداشت 6 متهم این پرونده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی ذوالقدری؛ رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ درباره جزئیات این زورگیری و اقدمات پلیس امنیت تهران بزرگ برای شناسایی و بازداشت متهمان این پرونده، به خبرنگار انتظامی تسنیم گفت: یک دستگاه خودرو پژو 206 نقره‌ای رنگ در اتوبان تهران ـ شمال با خودروی متهمان (یک دستگاه پراید) آینه به آینه شده بود که متهمان در ادامه با سلاح سرد در جاده به تهدید سرنشینان خودروی پژو 206 نقره‌ای رنگ پرداختند و قصد متوقف کردن آنها را داشتند.

وی افزود: در ادامه خودروی تویوتای دیگری که از دوستان خودروی پژو 206 نقره‌ای رنگ بود، توسط متهمان متوقف شده و متهمان با قمه به این خودرو آسیب وارد کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ما پس از متوجه شدن ماجرا، به سرعت اقدامات خود را انجام داده و در کمتر از یک ساعت متهمان این پرونده را شناسایی کرده و با هماهنگی قضائی 6 متهم را بازداشت کردیم.

به گفته ذوالقدری، پلاک یکی از خودروها جعلی بود و متهمان به دنبال یک تصادف یا برخورد صوری برای متوقف کردن خودروها و انجام اقدامات مجرمانه خود بودند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

فیلم| عربده‌کش مشیریه در شهر گردانده شدقطع دست یک کشتی‌گیر با شمشیر اوباش + تصاویر

انتهای پیام/

بازداشت زورگیران اتوبان تهران ـ شمالبازداشت زورگیران اتوبان تهران ـ شمالبازداشت زورگیران اتوبان تهران ـ شمالبازداشت زورگیران اتوبان تهران ـ شمالخودرویی که توسط زورگیران تخریب شدبازداشت زورگیران اتوبان تهران ـ شمالبازداشت زورگیران اتوبان تهران ـ شمالخودرویی که توسط زورگیران تخریب شدخودرویی که توسط زورگیران تخریب شدخودرویی که توسط زورگیران تخریب شدبازداشت زورگیران اتوبان تهران ـ شمالسردار علی ذوالقدری؛ رئیس پلیس امنیت تهران بزرگبازداشت زورگیران اتوبان تهران ـ شمالبازداشت زورگیران اتوبان تهران ـ شمالبازداشت زورگیران اتوبان تهران ـ شمالبازداشت زورگیران اتوبان تهران ـ شمالبازداشت زورگیران اتوبان تهران ـ شمال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشفیات کشفیات پلیس عملیات پلیس حوادث پلیس امنیت پلیس کشفیات کشفیات پلیس عملیات پلیس حوادث پلیس امنیت پلیس پلیس امنیت تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها

 


به گزارش تابناک فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر