Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@14:28:29 GMT

مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران تعطیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۹۳۷۱

مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران تعطیل می‌شود

امیر محسنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این تعطیلی ۲ هفته ای، مجموعه‌های ورزشی آبی، زمین‌های چمن، سالن‌های الزهرا (س) و سایر اماکن ورزشی تحت اختیار این سازمان مشمول این طرح ستاد ملی کرونا هستند.

به گفته وی، مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران نیز پیش از این از ۱۴ آبان ماه با دستور ستاد ملی کرونا به مدت ۱۰ روز تعطیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در این ایام همچون گذشته بازرسی مستمر و نظارت جدی بر عدم فعالیت مجموعه‌ها در شرایط قرمز کرونایی انجام خواهد شد.

محسنی تاکید کرد: با شیوع ویروس کرونا، تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش ورزش شهرداری تهران وارد شده است.

به گزارش ایرنا، سازمان ورزش شهرداری تهران بیش از ۲۰۰ مجموعه آبی و چند منظوره، ۲ هزار و ۲۰۰ ایستگاه شهروندی در سطح بوستان‌ها و ۴۰۷ زمین چمن مصنوعی در سطح پایتخت در اختیار دارد.

برچسب‌ها مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران امیر محسنی ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران امیر محسنی ویروس کرونا مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران امیر محسنی ویروس کرونا اخبار کنکور ورزش شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: «با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعداد‌های برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است