Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: سازماندهی جاده شمال استان یک ضرورت اساسی است تا شاهد کاهش تلفات تصادفات فوتی در این جاده باشیم. - اخبار استانها -

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار سرتیپ جلیل بابازاده در جلسه فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه در جاده شمال استان سالانه بسیاری از افراد جان خود را از دست می‌دهند و خانواده‌های بسیار زیادی داغدار می‌شوند که انتظار می رود اهتمام بسیاری جدی برای ساماندهی جاده در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نیاز است در حوزه تعریف شمال استان و همچنین ایمن‌سازی و افزایش روشنایی و خدمت‌دهی در این جاده اقدامات اساسی صورت گیرد تا دغدغه‌های مردم استان برطرف شود.

روی خوش جاده مرگ به شهروندان بادرودی/باند دوم جاده بادرود ـ کاشان با حضور وزیر راه افتتاح می‌شودنطنز| وعده پشت وعده؛ اختلافی که مانع ساماندهی جاده مرگ می‌شودتیترهای تلخ جاده مرگ تمامی ندارد / پاسکاری مسئولان برای بهسازی جاده‌های مغان تا کی ادامه دارد؟

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل تصریح کرد: مردم شمال استان به ویژه دشت مغان نقش بسیار اساسی در تولید دارند و انتظار می‌رود دغدغه‌ها و نگرانی‌های این مردم به ویژه در حوزه راه برطرف شود.

بابازاده حضور قرارگاه خاتم الانبیا را در اردبیل و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های استان را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: اقدامات قرارگاه در اردبیل قابل تحسین و قدردانی است.

وی خدمت‌رسانی به مردم را اولویت اساسی عنوان کرد و افزود: ما باید همیشه در کنار مردمی که همیشه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند، باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل بیان کرد: باید همگان با اهتمام جدی و مدیریت جهادی کشور را قوی کنیم تا شاهد رشد و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال از سمت شمال به جنوب به علت تخلیه بار ترافیکی امروز شنبه ۱۵ ماه یکطرفه شدند.

ترافیک در محور‌های چالوس و هراز سنگین و در محور سوادکوه اکنون عادی می‌باشد.

بر اساس گزارش این مرکز محور سوادکوه دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی