Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رزم امروز سه شنبه در بازدید از ساختمان جدید مجتمع محاکم خانواده خرم آباد با اشاره به اینکه این ساختمان با فضایی مناسب و در شأن کارکنان قضائی و اداری و نیز مراجعین بازسازی و مرمت شده است، اظهار داشت: استقلال فضا از سایر شعب و واحدهای قضائی، سهولت دسترسی به مجتمع خانواده و تکریم ارباب رجوع از مواردی است که در ساختمان جدید مجتمع خانواده دادگستری استان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل حقوقی مردم در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد، بیان داشت: این مجتمع در دادگستری مرکز استان واقع شده و دارای چهار شعبه رسیدگی به دعاوی خانواده، یک شعبه اجرای احکام، سرپرست مجتمع و سایر واحدهای اداری مربوطه است.

رئیس کل دادگستری لرستان تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع، مردم داری و مردم مداری از اولویت‌های دستگاه قضائی کشور و استان بوده و در دستور کار همه همکاران قضائی و اداری ما نیز قرار دارد.

کد خبر 5074045

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری لرستان محمد رزم خرم آباد ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد بوشهر شهرستان کرج محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا هفته کتاب کتاب و کتابخوانی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد