Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازی میلان و ناپولی، دو هم تیمی سابق در قامت مربی مقابل هم قرار می گیرند؛ جنارو گتوزو و دنیله بونرا

دنیله بونرا مدافع سابق تیم های میلان و ویارئال که پس از خداحافظی از فوتبال، وارد دنیای مربیگری شده فرصت بزرگی برای نشان دادن توانایی هایش دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل ایتالیا، استفانو پیولی، سرمربی میلان و جاکومو مورلی، دستیار او به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بنابراین آن ها نمی توانند در بازی یکشنبه مقابل ناپولی در سری آ، روی نیمکت بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با غیبت پیولی و مورلی، حالا دنیله بونرا، مدافع سابق میلان و یکی دیگر از دستیاران پیولی حالا مسئول تمرین دادن روسونری است و روز شنبه در دیدار برابر ناپولی روی نیمکت میلان خواهد نشست. بونرای 39 ساله در ماه سپتامبر مدرک مربیگری A یوفا را دریافت کرده و می تواند روی نیمکت تیم های سری آ بنشیند. دنیله بونرا خودش در ماه اکتبر به ویروس کرونا مبتلا شده بود و با توجه به منفی شدن تست های او، حضورش روی نیمکت میلان قطعی است. 

دنیله بونرا از سال 2006 تا 2015 به عنوان مدافع در میلان بازی می کرد و با این تیم توانسته فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. بونرا که روز یکشنبه مربی زلاتان ابراهیموویچ خواهد بود، در سال 2011 که میلان قهرمان اسکودتو شد، با او هم تیمی بود. 

همچنین بخوانید:

استفانو پیولی به ویروس کرونا مبتلا شد جاکومو مورلی کمک مربی میلان به ویروس کرونا مبتلا شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویروس کرونا مبتلا روی نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)

خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)

دیگر خبرها

  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)