Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: انتظار می‌رود در بودجه ۱۴۰۰ اولویت بودجه دولت برای پروژه‌های عمرانی و تسریع در اجرای عملیات این پروژه‌ها و نیز حل مشکلات مالیات مورد توجه واقع شود.

به گزارش مشرق، سعید محمد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: سپاه علاوه بر این که در امنیت کشور نقش اساسی دارد در راستای کاهش محرومیت و رفع گرفتاری‌های مردم پیشگام است و در حد توان خود در این زمینه تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: عکس/ سفر فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به تبریز

وی افزود: این قرارگاه در حد توان خود هیچ پروژه‌ای را تعطیل نکرده و علی‌رغم کمبودها و مشکلات توانسته‌ایم اقدامات خوبی را در اجرای پروژه‌های عمرانی انجام دهیم.

سعید محمد ادامه داد: با اینکه با مشکلات و محرومیت و کمبودها مواجهیم اما تا زمانی که از ریشه و مسیر اصلی این مشکلات حل نشود نمی‌توان اقدامات مناسبی در شأن ملت انجام داد.

وی ادامه داد: باید بودجه کشور از نفت مستقل شود و بحث مالیات در کشور حل شود تا شاهد اقدامات اساسی مناسب و توسعه عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی باشیم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیان کرد: متاسفانه اعتبارات پروژه‌های عمرانی در کشور ضعیف است و اگر این اعتبارات با برنامه‌ریزی و مدیریت دو برابر شود می‌توان بدون شک گرهی از مشکلات مردم را حل کرد.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود در بودجه ۱۴۰۰ اولویت بودجه دولت برای پروژه‌های عمرانی و تسریع در اجرای عملیات این پروژه‌ها و نیز حل مشکلات مالیات مورد توجه واقع شود و تعادل‌سازی برای اجرای پروژه‌ها توسط این قرارگاه انجام شود.

محمد بیان کرد: از ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به قرارگاه خاتم‌الانبیاء، سه هزار میلیارد تومان محقق شده و مابقی نیز در حال پیگیری است و افتخار ما این است که در استان اردبیل به مردم خدمات کنیم و تفاهم‌نامه‌ای برای اجرای بیمارستان یک هزار تختخوابی، پروژه شهری و محور سرچم - اردبیل در نظر گرفته شده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ قرارگاه خاتم الانبیاء سعید محمد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه بودجه بودجه 1400 پروژه های عمرانی خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر

رئیس بسیج سازندگی کشور، گفت: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد که در کنار دولت کمبودها و کاستی‌های عشایر را برطرف کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، سردار محمد زهرایی در حاشیه سفر به شهرستان اردل و بازدید از روند اجرای طرح های بسیج سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم منطقه عشایری دهدلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جای تاسف است که 45 سال از انقلاب گذشته اما هنوز اقدامات زیرساختی از جمله راه دسترسی برای عشایر در این منطقه انجام نشده است.

وی افزود: باید یک هم‌افزایی و همدلی بین دولت و دستگاه‌های مجری برای احداث راه‌های دسترسی به خصوص برای مناطق صعب العبور صورت گیرد. سازمان بسیج سازندگی به عنوان مجری برای انجام کارهای سخت در کنار دولت حضور دارد، امید است بخشی از اعتبارات را دولت تقبل کند و با بخشی از ظرفیت‌های انقلابی این کار به سرانجام برسد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد: البته مردم روستای دهدلی نباید انتظار داشته باشند در یک مدت زمان کوتاه، این مسیر طولانی احداث شود بلکه جاده دسترسی روستای دهدلی به صورت قطعه قطعه و مرحله به مرحله احداث و تحویل مردم می‌شود.

وی بیان کرد: مردم عشایر این منطقه، رزمندگان خط مقدم و تامین کننده امنیت منطقه به شمار می‌روند و نباید این اصل از نگاه سیاست‌مداران و تصمیم‌گیران به دور باشد. در هر کجا که یک ایل و طایفه‌ای حضور داشته باشد، امنیت ایران اسلامی تضمین شده است و هرگونه هزینه‌ای برای این قشر، سرمایه‌گذاری است.

زهرایی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولین باید از منطقه عشایری دهدلی بازدید داشته باشند، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد در کنار دولت نسبت به برطرف کردن کمبودها و کاستی‌های این مردم گام بردارد چرا که خیلی بیشتر از اینها، عشایر حق بر گردن انقلاب اسلامی و ما دارند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر