Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در حاشیه جلسه دیدار با اعضای کمیسیون‌های بهداشت و آموزش مجلس شورای اسلامی و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت به جلسه خود با کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در این جلسه گزارشی از اقدامات سازمان، مشکلات و کمبودها به ویژه در حوزه نیروی انسانی و همچنین درخواست‌هایی برای توسعه سازمان اورژانس کشور ارائه کردم و سپس نمایندگان نظرات خودشان را در این خصوص ارائه کردند؛ در نهایت مقرر شد پیگیری‌های لازم برای توسعه سازمان اورژانس به ویژه در حوزه نیروی انسانی در راستای گسترش خدمات به مردم انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه کادر فوریت‌های پزشکی خط شکن حوزه سلامت هستند، تصریح کرد: یکی از چالش‌های اساسی سازمان اورژانس حقوق‌های معوق کادر فوریت‌های پزشکی است که هنوز پرداخت نشده و حتی بودجه‌ای برای آنها در نظر گرفته نشده است اما امیدواریم با همت و یاری نمایندگان این مهم محقق شود.

کد خبر 5073707

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت مجلس پیر حسین کولیوند مجلس شورای اسلامی اورژانس ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی گردشگری وضعیت راهها پلیس راهور شهر تهران شهرداری وضعیت معابر سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان چیست؟
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق