Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا سرخیل روز سه شنبه در پنجمین جلس شورای بانک های شهرستان رباط کریم با اشاره به افتتاح شعب بانک ها در شهرهای پرند و نصیر شهر عنوان کرد: با توجه به مطالبات مردمی در خصوص کمی شعب بانکی و تردد بین شهری برای انجام امور روزانه، بنا شد تمامی بانک های عامل جهت افزایش شعبه و دستگاه های خودپرداز به صورت جد و مستمر پیگیر موضوع از اداره کل خویش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص زمین های ملکی جهت استقرار شعب بانکی اظهار کرد: شوراهای اسلامی این دو شهر اعلام آمادگی کرده اند که در کنار این مهم ایستاده اند و مکان مورد نظر را برای دو سال در اختیار شعبات قرار می دهند. کما این که فرمانداری نیز تا حد توان یاریگر به ثمر رسیدن و انجام افتتاح شعبات خواهد بود.

سرخیل با تاکید بر مناسب سازی در راستای سهولت تردد شهروندان دارای نقص عضو به شعبات بانکی افزود: با توجه به ابلاغیه یک ماه پیش به شعبات بانکی در سطح شهرستان پیرومناسب سازی مسیر ورودی تردد معلولان، بانک های ملی و تجارت شعبه رباط کریم این امکان فراهم کرده و الزام است دیگر شعبات سطح شهرستان این مهم را در راس امور خود در کم ترین بازه زمانی قرار دهند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی شهر تهران رباط کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی شهر تهران رباط کریم تسهیلات بانکی شهر تهران رباط کریم اخبار کنکور رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران

شهردار منطقه۱۳ از تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده با اتخاذ تمهیداتی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد هادی علی احمدی اظهار کرد: در سال گذشته در راستای  برنامه ابلاغی سازمان نوسازی و تحقق برنامه 4 ساله چهارم توسعه و تحول شهر تهران مبنی بر نوسازی سالانه 3 درصد پلاک‌ها در بافت‌های فرسوده شهر تهران با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه معاونت شهرسازی و معماری این منطقه براساس برنامه پیش‌بینی شده موفق به تحقق 100 درصدی نوسازی پلاک‌های واقع در بافت فرسوده شده است.

شهرداری تهران در نوسازی بافت فرسوده می تواند الگوی سایر کلانشهرها باشد

وی افزود: با توجه به تشکیل ادارات نوسازی در مناطق 22 گانه که با تلاش‌های سازمان نوسازی شهر تهران در این دوره صورت گرفت، گام مهمی در جهت تسریع و تسهیل نوسازی بافت‌های فرسوده در مناطق انجام شده است که همین امر موجب شده علی‌رغم چالش‌های موجود و ریزدانه بودن املاک واقع در بافت فرسوده این منطقه، با پیگیری‌های بعمل آمده اداره نوسازی 161 پلاک در محدوه مورد نظر  نوسازی شود که این امر منجر به محقق شدن 100 درصدی برنامه ابلاغی توسط سازمان نوسازی شهر تهران شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است