Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: یکی از نقطه‌های ضعف‌ ما در بحران کرونا، دورهمی‌ها و مراسمات است، این نگرانی وجود دارد که تعطیلی‌ها منجر به افزایش دورهمی و مهمانی‌ها شود. - اخبار استانها -

مجید شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به محدودیت‌های کرونایی در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: محدودیت‌های کرونایی، شاید تنها فرصت ما برای شکست این بیماری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چهار شهرستان استان قرمز و مابقی نارنجی هستند و به این دلیل محدودیت‌ها شدید خواهند بود، فقط مشاغل سطح یک می‌توانند فعالیت کنند، این مشاغل شامل مراکز درمانی، داروخانه‌ها، مراکز امدادی و نجات، اورژانس و آتش نشانی، مراکز انتظامی و... است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همچنین سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تامین مایحتاج ضروری، میوه فروشی‌ها و ... هم جزو مشاغل سطح یک هستند، البته رستوران‌ها تنها در صورت غذا بیرون‌بر می‌توانند فعالیت داشته باشند.

شیرانی تصریح کرد: مراکز ارائه خدمات عمومی مثل مراکز اضطراری، آب، برق، تلفن و گاز و ..‌‌. فعالیت دارند اما بقیه مشاغل از هفته آینده تعطیل هستند، همچنین کارکنان دولت در شهرستان‌های قرمز فقط یک سوم از آن‌ها حضور می‌‌یابند و در شهرستان‌های نارنجی یک دوم کارکنان دولت حضور می‌یابند.

وی با اشاره به تعطیلی مراکز آموزشی، عنوان داشت: مدارس، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و ... تنها آموزش به صورت غیرحضوری است که هیچکدام حضور پیدا نمی‌کنند، مراسمات مذهبی فرهنگی نیز تعطیل است.

رحمانی فضلی:هر سه قوه مشمول محدودیت‌های کرونایی می‌شوندنیروی واکنش سریع برای مقابله با کرونا در استان قزوین ایجاد می‌شوددادستان عمومی و انقلاب اصفهان: در درمان کرونا به طب سنتی اهمیت بیشتری داده شود

شیرانی با تاکید بر تعطیلی مراسمات مذهبی فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری، اذعان داشت: عقد و عروسی‌ها، جشن‌ها، دورهمی‌ها و مراسم سوگواری به طور کلی تعطیل هستند، متاسفانه یکی از نقطه‌های ضعف‌ ما این موضوع است که امیدواریم با همراهی مردم و با جدیت ارگان‌های مسئول، هیچگونه مراسمی نداشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اهمیت کنترل ترددها، گفت: در همه شهرستان‌ها خودروهای غیربومی نمی‌توانند تردد کنند و خودرو غیربومی نیز نمی‌تواند وارد استان شود.

وی افزود: یک نگرانی که همیشه وجود دارد این است که تعطیلی‌ها منجر به افزایش دورهمی و مهمانی‌ها شود، تمهیداتی برای جلوگیری از شب‌نشینی‌ها اندیشیده شده است. از ساعت 21 شب تا چهار بامداد عبور و مرور خودروهای شخصی ممنوع است و جریمه می‌شوند، این تمهید جلوی کار افرادی که می‌خواهند دورهمی داشته باشند را می‌گیرد.

شیرانی با اشاره به بازدارندگی مبلغ جریمه‌ها، اظهار داشت: جریمه‌ها 500 هزار تا یک میلیون تومان است ولی در مواردی که ضابط اعمال کننده احساس کند سماجتی در کار وجود دارد و تمرد صورت می‌گیرد، می‌تواند منجر به توقیف وسیله نقلیه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان با اشاره به سختگیری شدید در دو هفته برای اصناف متخلف، بیان داشت: در موارد تخلف اول تذکر و سپس پلمب و جریمه آن‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/7540/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود