Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@02:58:07 GMT

بیش از ۷۵ عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۱۸۳۰

بیش از ۷۵ عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می شود

قنبری گفت: بیش از ۷۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان آستارا اجرا می ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «بهزاد قنبری» امروز(سه شنبه، ۲۷ آبان) در نشست خبری هفته بسیج که در محل سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: شعار هفته بسیج امسال «بسیج پیش روی خدمت و امیدآفرینی است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه ۴۱ سال از عمر با برکت بسیج می گذرد و این نهاد مردمی منشاء خدمات ارزشمندی برای کشور بوده است، افزود: بسیج در تمامی عرصه ها حضور داشته و خوش درخشیده است.

 

وی بسیج را کلید طلایی حل مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: بسیج یکی از نعمت های خداوند به ملت ایران است.

 

قنبری ایمان به خدا، معنویت داشتن، پیگیر بودن و بدون تعارف در مقابل دشمنان ایستادن را از شاخصه های بسیجیان برشمرد و گفت: بسیج سهل انگار نبوده و نسبت به آرمان های نظام و انقلاب بی تفاوت نیست.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه بیش از ۷۵ برنامه به مناسبت گرامیداشت بسیج در این شهرستان پیش بینی شده است، افزود: برنامه های هفته بسیج امسال به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت غیرحضوری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

 

وی غبارروبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برپایی میز خدمت در روستاها و مناطق محروم، ویزیت رایگان، ضدعفونی مدارس، برپایی نمایشگاه عکس خبری، اجرای مسابقات مختلف ورزشی، توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند، اهدای بسته های حمایتی به جانبازان و ایثارگران، تجلیل از نخبگان بسیجی، اجرای گشت رضویون در محلات و روستاها را از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان آستارا عنوان کرد.

 

قنبری خاطرنشان کرد: همچنین در هفته بسیج ۵۰۰ بسته حمایتی در راستای رزمایش« همدلی و کمک مومنانه» بین نیازمندان توزیع می شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه هفته بسیج بسته حمایتی بندر آستارا هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود