Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@12:53:27 GMT

مصوبه کرونایی شورای پول و اعتبار

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۱۹۲۱

صراط:

شورای پول و اعتبار در جلسه عصر امروز خود به منظور حفظ سلامت کارکنان نظام بانکی و تداوم خدمت‌رسانی به عموم مردم مقرر کرد، شعب بانکها و موسسات اعتباری در مناطق قرمز، حداکثر با یک دوم نیروی انسانی شاغل در آن شعب و با رویکرد تداوم خدمت به شهروندان به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش تسنیم همچنین اعضای شورا بر تقویت زیرساخت و اتخاذ تمهیدات مناسب و فوری برای ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی غیرحضوری بانکی با هدف کاهش مراجعات حضوری و جلوگیری از تراکم افراد در شعب بانک ها تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شورای پول و اعتبار کارکنان نظام بانکی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تامین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شد گفت: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جمشید عین‌بیگی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اعضای دوره فعلی شورای شهر سه سال است که این منصب را عهده‌دار شده‌اند و دو سال پس از آغاز فعالیت شورا، شهردار بجنورد تغییر کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد و ۱۴ اتوبوس تاکنون تحویل داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تأمین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تأمین شد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

عین‌بیگی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی و به منظور هویت‌بخشی به بجنورد و معرفی مفاخر و مشاهیر شهر، همایش نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، کمیته مطالعاتی از سوی کمیسیون عمران برگزار شد که اعضای شورا پایبند به تصمیمات آن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برگزاری جشن عید غدیر در پارک بش‌قارداش بجنورد با حضور کم‌نظیر مردم در سال گذشته از برنامه‌های شورا بود.

کد خبر 749050

دیگر خبرها

  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران