Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:27:49 GMT

باشگاه استقلال خوزستان هافبک جدیدی را به خدمت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۲۱۵۷

باشگاه استقلال خوزستان هافبک جدیدی را به خدمت گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، «حسن فریور» پس از مذاکره نهایی با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان و با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان امیر خلیفه اصل اضافه شد تا در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور با پیراهن این تیم در میادین حاضر شود.

مدت قرارداد این بازیکن دو فصل است.

فریور سابقه بازی را در تیم‌های تراکتور تبریز و نفت مسجدسلیمان در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این در فصل نقل و انتقالات عباس سهیلی، حسن نعمتی، مصطفی عباسپور، فرشاد جان‌فزا، بهروز افشار، میلاد صفایی، مسعود اسدی، ابوالفضل قربانی، آیدین قویدل، حسن‌پور حمیدی، امیرحسین نوایی، سید جلال عبدی، بهروز بارانی و علی حسامی جذب باشگاه استقلال خوزستان شدند و قرارداد محمد معاوی، علی خنیفر، علی بدوی، علیرضا دغاغله، علی کیانی فر، حسین بهرامی، مهند حیدری، علی هلیچی، حسن معاوی، سجاد خالدی و محمد بختیاری توسط این باشگاه تمدید شد.

نقل و انتقالات پیش فصل مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور دوم آذرماه امسال به پایان می‌رسد.

مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور از دوم آذرماه سال جاری آغاز می‌شود که تیم استقلال خوزستان در هفته نخست به مصاف تیم بادران تهران می‌رود.

کد خبر 5074166

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال خوزستان تیم فوتبال پارس جنوبی جم ورزش خوزستان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد شهرستان کرج بوشهر کتاب و کتابخوانی محدودیت های کرونایی هفته کتاب بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند