Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی عصر سه‌شنبه در دیدار با جمعی از منتنفذین و فعالان اجتماعی این استان با هدف پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: اجرای محدودیت‌ها، تاثیر خودش را دارد، اما در بحران‌ها هر تصمیمی گرفته می‌شود اگر مردم همراهی نکنند آن تصمیم چندان اثرگذار نخواهد بود.

وی ادامه داد: در همین راستا درصدد برآمدیم تا با برگزاری نشستی با فعالان و بزرگان هر شهرستانی مردم را در اجرای صحیح پروتکل‌ها و محدودیت‌ها همراه سازیم تا بدین ترتیب اعمال محدودیت‌ها موثر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با بیان اینکه۷۰ درصد مردم استان در دورهمی‌ها و تجمعات خانوادگی مبتلا می‌شوند، تصریح کرد: اگر بتوان این دورهمی‌ها را تعطیل کرد می‌توان زنجیره عامل بخش عمده‌ای از شیوع کرونا را قطع کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به بزرگان خانواده‌ها ، طایفه‌ها، ریش‌سفیدان و پیشکسوتان استان پیشنهاد داد تا میثاق‎نامه‌ای بین  خود تنظیم و امضا کنند که طی آن، تا مدت مشخصی از برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا در شهرها و روستاهای خود خودداری کنند.

عباسی خاطر نشان کرد: هر چقدر محدودیت‌ها و کنترل‌ها را به درستی اجرا کنیم به همان میزان در مهار ویروس کرونا موفق خواهیم بود، از این‌رو امید است با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم مناطق مختلف آنها را در اجرای این محدودیت‌ها بیش از پیش همراه سازیم.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)

عصر ایران - در حالی که آنتی‌بیوتیک‌ها اغلب برای درمان عفونت‌های سینوسی تجویز می‌شوند، روش‌های طبیعی متعددی نیز برای تسکین علائم و تسریع روند بهبودی وجود دارد. در این مطلب، به بررسی برخی از موثرترین درمان‌های طبیعی برای سینوزیت می‌پردازیم.

موارد ذکر شده در این مطلب جایگزین مشاوره پزشکی نیستند. اگر علائم سینوزیت شما شدید یا مداوم است، حتما به پزشک مراجعه کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درباره «سینوزیت» چه می‌دانید؟ (+اینفوگرافی)

دیگر خبرها

  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران