Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال جاری ۶۰۰ کارگاه اشتغال با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در دست اقدام داریم که ۴۵۲ کارگاه در هفته بسیج با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: هزار و ۳۹۹ برنامه در ۴۱ سرفصل همزمان با هفته بسیج در این استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضا هزاری روز سه‌شنبه در نشست خبری افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی از برنامه‌های ما در هفته بسیج است و در طول سال جاری ۴۵۰ پروژه در مجموعه بسیج سازندگی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال در دست اقدام است و این پروژه‌ها مربوط به عرصه‌های کشاورزی، آب و فاضلاب، آموزشی و فرهنگی است و ۳۷۰ پروژه از تعداد در هفته بسیج با اعتبار۱۷۳ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: در سال جاری ۶۰۰ کارگاه اشتغال با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در دست اقدام داریم که ۴۵۲ کارگاه در هفته بسیج با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: گام سوم کمک مومنانه در این هفته دنبال می‌شود و در این مرحله افتتاح پروژه و توزیع کمک بسته معیشتی و جهیزیه را داریم و تا پایان سال جاری این رزمایش ادامه دارد.

هزاری بیان کرد: تجلیل از بسیجیان موفق و مدیران بسیجی را در این هفته داریم و پویش سلیمانی‌ها هم در هفته بسیج اجرا می‌شود و امیدواریم در هر محله با محوریت مسجد محل این پویش انجام شود به این معنی که هر مسجد پایگاه ارائه خدمات در محله خود باشد.

وی افزود: میز خدمت با هدف پاسخگویی به سوالات اداری مردم در هفته بسیج اجرا شده و اعزام گروه‌های جهادی مثل سال‌های قبل انجام می‌شود با هماهنگی که صدا و سیما انجام شده ویژه برنامه‌های هفته بسیج تا چهلمین سالگرد دفاع مقدس از ۱۵ تا ۲۱ آذر ادامه می‌یابد.

وی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عطرافشانی گلزار شهدا در فضای مجازی و دیدار با برادران اهل سنت و ائمه جمعه در شهرستان درمیان و اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی ادامه داد: طرح همگام با کشاورز در خصوص افزایش محصولات کشاورزی خراسان جنوبی و کمک به جهش تولید و افتتاح خانه نخبگان حوزه علوم انسانی استان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

۳۰ آبان تا ۶ آذر ماه هفته بسیج نامگذاری شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته بسیج سپاه انصارالرضا ع میلیارد ریال خراسان جنوبی هفته بسیج سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد رواد امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در جمع خبرنگاران که به‌مناسبت هفته عقیدتی ‏سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر ‏گرفته شده است.‏

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار اقشار و فرماندهان با ائمه ‏جمعه تمام شهرهای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، دیدار ‏با خانواده شهدا و برگزاری همایش‌های بزرگداشت هفته عقیدتی در همه نواحی مقاومت ‏بسیج اشاره کرد.‏

رواد بیان کرد: همچنین مراسم زنگ سپاس از معلم در سطح مدارس منتخب استان با ‏همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.‏

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های ‏آزاداندیشی بین دانشجویی و حوزه‌های علمیه، اعلام فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و ‏حوزه‌ها، برگزاری نشست‌های علمی در کانون‌های برتر و برگزاری همایش فریاد مطهر ‏در آخرین روز از این هفته با حضور طیف گسترده بسیجیان در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ‏ماه از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • گرامیداشت روز معلم
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود