Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مصطفی آزادبخت، عصر سه شنبه در آیین بزرگداشت هفته کتاب افزود: همراهی کتابداران و فعالان عرصه کتابخوانی و استفاده از فعالیت‌های فرهنگی در پیشگیری از بیماری کرونا بسیار مهم است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه در بحبوحه شیوع کرونا، به کار فرهنگی برای مقابله با آن نیاز داریم افزود: در آینده نزدیک  و بر خلاف میل مسؤولان محدودیت‌های بیشتری اعمال می‎شود چرا که همراهی برخی از مردم برای پیشگیری و مقابله با بیماری کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد: موفقیت در حوزه کتابخوانی باعث تقویت جبهه فرهنگی می‌شود و یکی از ارکان اصلی فرهنگ و مرام ما کتاب قرآن است که سرمنشا همه خوبی‌ها است.

آزادبخت با اشاره به اینکه واژه مقدس کتاب بی‌نظیر و بی‌بدیل است اظهار داشت: ریشه آرامش دانایی و رکن اصلی در دانایی کتاب و کتابخوانی است به طوری که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «سلامت فکری را با کتابخوانی تأمین کنید».

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان خاطرنشان کرد: اگر اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوش درخشیده  به دلیل وجود مدیری لایق و کارشناسان و کتابداران ساعی و کوشا است.

مصطفی آزادبخت ادامه داد: فردی که دانا باشد، به طور قطع به یقین می‌تواند بهترین زندگی را داشته باشد و کتاب یک رکن اصل دانایی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌ها زمینه را فراهم می‌کنند که مردمان به کتاب دسترسی پیدا کنند خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود که با استفاده از فرهنگ غنی اسلام توانستیم پیروز و در ادامه نیز مقاومت کنیم و امروز هم به دنبال ایجاد بهترین حکومت در زمین هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه در انقلاب اسلامی کتاب از جایگاه والایی برخوردار است گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به کتاب توجه بسیاری شده و همدان و کتاب پیوندی ارزشمند و والا دارد.

آزادبخت افزود: استاندار و مسؤولان همدان به کتاب توجه بسیار دارند و کتابخانه‌های عمومی را به طور ویژه رصد و پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در کتابخانه‌های عمومی وحدت، همدلی و خدمتگزاری دیده می‌شود، یادآور شد: اگر جبهه فرهنگی تقویت شود، نظام تقویت می‌شود و تشویق مردم به مطالعه و ترویج کتابخوانی باعث خدمت به نظام خواهد شد.

برچسب‌ها همدان مقام معظم رهبری استانداری همدان کتاب کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان مقام معظم رهبری استانداری همدان کتاب کتابخوانی همدان مقام معظم رهبری استانداری همدان کتاب کتابخوانی اخبار کنکور استانداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز معلم، گفت: علم‌آموزی بدون در نظر گرفتن مسائل اخلاقی ارزش لازم را نداشته و نمی‌تواند برای جامعه مفید باشد.

وی اضافه کرد: در سایه ترویج مسائل اخلاقی و تربیتی انسان‌های با اخلاق، عدالت خواه و خدمت‌گزار حاصل شده که می‌توانند آینده کشور را تضمین کنند.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: تربیت این نیرو‌های با ارزش و توانمند جزو رسالت خطیر معلمان و فرهنگیان در نظام جمهوری‌اسلامی است.

عباسی خطاب به دانش آموزان نیز گفت: نوجوانان و جوانان باید نسبت به تاریخ معاصر کشور و سرگذشت انقلاب اسلامی آگاهی داشته باشند و نسبت به رشادت و ازخودگذشتگی‌هایی که برای حفظ نظام اسلامی صورت گرفته، مطلع شوند.

وی فرهنگ و تمدن ایرانی را آمیخته با فرهنگ دینی دانست و افزود: تقویت فرهنگ بومی و اسلامی در بین جوانان و نوجوانان نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی کشور‌های غربی دارد.

در پایان این مراسم از فرهنگیان نمونه شهرستان به مناسبت روز معلم با اهدای لوح قدردانی شد.

امروز ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید مرتضی مطهری است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است