Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@12:44:01 GMT

آمریکا موشک ضد راکت آزمایش کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۲۸۷۳

آمریکا موشک ضد راکت آزمایش کرد

ایالات متحده امریکا موشک ضد راکت SM-3 Block IIA را با موفقیت به هوا پرتاب کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از اسپوتنیک، در گزارشی که در وب سایت پنتاگون منتشر شده است در تاریخ ۱۶ نوامبر، آمریکا موشک ضد راکتی SM-3 Block IIA را موفقانه آزمایش کرد.

پنتاگون در این خصوص نوشت که پرسنل آژانس دفاع موشکی ایالات متحده آمریکا و نیروی دریایی آمریکا در عرشه کشتی جان فین یک هدف راکتی بالستیک قاره پیمای تهدیدآمیز را با بکار گیری از موشک استاندارد ضد راکت -3 (CM-3) در حین آزمایش پرواز نمایشی در اقیانوس آزاد در شمال شرقی هاوایی در ۱۶ نوامبر رهگیری و ساقط نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ازمایش موشکی از جزایر مارشال پرتاب شد. پرتاب از کشتی مجهز به سیستم ضد راکتی AEGIS انجام شد.

پیش از این، سرگی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفته بود که مسکو نگران برنامه‌های ایالات متحده آمریکا در زمینه دفاع راکتی و به ویژه آزمایش SM-3 Block IIA است.

ریابکوف گفت که چنین آزمایش‌ها آغاز کار سیستم مقابله مستقیم با روسیه است.

کد خبر 456161

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمریکا ایالات متحده آمریکا آزمایش موشک ضد راکت روسیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپشن جدید خودروهای آمریکا

آمریکا تا سال ۲۰۲۹ خودروهای جدید را ملزم به داشتن سیستم ترمز اضطراری می کند.

به گزارش ایسنا، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های ایالات‌متحده اعلام کرد که تمام خودروهای سواری و کامیون‌های جدید فروخته شده در ایالات‌متحده تا سپتامبر ۲۰۲۹ باید سیستم ترمز اضطراری خودکار داشته باشند و اعلام کرد که این قانون سالانه جان ۳۶۰ نفر را نجات می‌دهد و از حداقل ۲۴ هزار آسیب ناشی از این مشکل جلوگیری می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، سیستم‌های ترمز اضطراری خودکار از سنسورهایی برای تشخیص اینکه خودروها نزدیک به برخورد با خودروی دیگر یا عابر پیاده در جلو هستند، استفاده می‌کنند و اگر راننده این کار را نکرده باشد، به‌طور خودکار ترمز می‌گیرد. این قانون سیستم‌ را ملزم به شناسایی عابران پیاده در نور روز و  شب  می‌کند.

دیگر خبرها

  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • خاورمیانه 2050 چه شکلی است؟/ 3 سناریو با فرض جنگ سرد آمریکا و چین
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • تصویب ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه در سنای آمریکا
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • آپشن جدید خودروهای آمریکا
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا