Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@19:22:00 GMT

بیمار سیگاری بعد از بیمارستان روانه زندان شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۳۷۹۶

بیمار سیگاری بعد از بیمارستان روانه زندان شد! +عکس

باشگاه خبرنگاران: یک بیمار ۴۵ ساله پس از روشن شدن سیگار هنگام استفاده از اکسیژن، در بیمارستان انگلیس باعث آتش سوزی و آسیب به تعدادی از دستگاه‌ها به ارزش ۵۰ هزار پوند استرلینگ شد. او به پنج سال حبس محکوم شد. این اتفاق در حالی رخ داد که مدام به بیمار سیگاری، لی ویلیامز، در مورد خطرات سیگار کشیدن او کنار کپسول اکیژن هشدار می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما او توجهی نمی‌کرد و باعث آتش سوزی در بیمارستان دانشگاه ولز در ماه مه شد.

پس از حادثه او بازداشت شد و طبق آنچه گزارش شده بود، به دلیل رفتار احمقانه و مهلک او دو بخش بیمارستان هزار تخت خوابی باید تخلیه شوند. دادگاه گفت ویلیامز حداقل ۳ بار دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای را از طرف پرسنل بیمارستان برای سیگار نکشیدن نادیده گرفته است. ویلیامز به اتهام حمله به یک کارگر اورژانس و آتش سوزی به قصد به خطر انداختن زندگی و همچنین استنشاق دود در بیمارستان و احساس شوک پس از آتش سوزی در بخش C ۵، دستگیر شد. دادستان کل اندرو کندال گفت: "ویلیامز دو هفته پیش در بیمارستان بود و به اکسیژن و دستگاه استنشاق احتیاج داشت و یک پرستار او را در حال سیگار کشیدن در رختخواب یافت و به او هشدار داد، اما او بدون توجه به همه هشدار‌ها باعث این انفجار فجیع در بیمارستان شده است. "

گفتنی است؛ دادگاه لی ویلیامز را به ۵سال حبس محکوم کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: بیمار سیگاری آتش سوزی بیمارستان حبس عکس آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم) انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم)

دیگر خبرها

  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • (ویدئو) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است