Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جامبولات تدیف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه درباره نحوه آماده شدن تیمش جهت شرکت در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۰ گفت: ما به تازگی یک اردوی تمرینی را با این فکر که مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شود به پایان رساندیم. در همان زمان فهمیدیم که بسیاری از کشورها در حال انصراف هستند و شرایط طوری شد که به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا رقابت های جهانی لغو و مسابقات جام جهانی جایگزین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اوصاف به دلیل اینکه امروز مسابقات زیادی در تقویم وجود ندارد و هر شروعی قبل از بازی های المپیک مهم است برای جام جهانی آماده می شویم.

وی تصریح کرد: اگر کمی به قبل برگردیم ما خوش شانس بودیم که توانستیم رقابت های قهرمانی روسیه را برگزار کنیم. ما توانستیم آمادگی همه کشتی گیرانمان را ارزیابی کنیم و خوشحالم که همه آمدند و جنگیدند هر چند مدتی زیادی از مسابقات دور بودند و فرم ایده آل نداشتند، حتی «عبدالرشید سعداله یف» کاپیتان تیم ما هم شبیه خودش نبود و این واقعیتی است که همه گیری کرونا همه را تحت تأثیر قرار می دهد اما واقعیت این است که شروع کار لازم است و حالا که جهانی برگزار نمی شود رقابت های جام جهانی می تواند به عنوان یک شروع مهم باشد چرا که ما اسیر شرایط هستیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه خاطرنشان کرد: ما به غیر از اردویی که تازه شروع کردیم یک مرحله اردوی آماده سازی دیگر را پیش رو خواهیم داشت و با توجه به شرایط کشتی گیران و عناوین آنها در رقابت های قهرمانی روسیه ظرف چند هفته دیگر ترکیب تیم را برای حضور در جام جهانی صربستان اعلام خواهیم کرد.

با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی، رقابت‌های جهانی کشتی بزرگسالان در سال ۲۰۲۰ که قرار بود روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شود لغو و به جای آن مسابقات در شکلی جدید با نام جام جهانی و به صورت انفرادی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش

عزیزاله فرضی پور معاون ورزش و تفریحات دریایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: «منصوریان» که قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد و هم اکنون رییس هیات ووشو منطقه آزاد کیش نیز است، با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در کشور چین موفق به دریافت سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی ووشو استرالیا شد.

وی افزود: این ورزشکار نامی کشور در وزن ۶۰ کیلوگرم با شکست دادن حریفی از ترکیه و باخت در برابر حریف چینی به مدال نقره بسنده کرد.

معاون ورزش و تفریحات دریایی سازمان منطقه آزاد کیش همچنین به قضاوت پایان «مجید خوبیاری» داور هیئت ووشو منطقه آزاد کیش در مسابقات انتخاباتی جام جهانی کیش اشاره کرد و گفت: خوبیاری که مسوولیت نایب رییس هیات ووشو منطقه آزاد کیش را نیز بر عهده دارد، مستقیما توسط فدراسیون جهانی جهت قضاوت به این دوره مسابقات دعوت و با عملکردی عالی موجب درخشش نام کشور عزیزمان در حوزه داوری شد.

وی افزود: «خوبیاری» پیش از این سابقه داوری در مجامع بین المللی از جمله مسابقات جهانی اندونزی را در کارنامه خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد