Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@00:55:28 GMT

ممیزی املاک شهری گلپایگان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۴۵۵۶

ممیزی املاک شهری گلپایگان

شهردار گلپایگان با بیان اینکه ممیزی املاک در تهیه گزارش وضعیت واحدهای مسکونی و تجاری اهمیت دارد، گفت: اجرای این طرح علاوه بر ایجاد یک بانک اطلاعات مکانیزه از وضعیت واحدهای مسکونی در بخش‌های مختلف شهری موجب ارائه خدمات بهتر به شهروندان می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروزه تبعات ناشی از گسترش شهرنشینی، ارتقای نسبی سطح زندگی عمومی جامعه، ازدیاد جمعیت، ارتباطات و تعاملات اجتناب ناپذیر از یک سو و لزوم تنوع بخشی در ارائه خدمات عمومی به شهروندان رشد کمی و کیفی متناسب با نیاز در کنار سایر محدودیت‌ها و تنگناهای موجود از سوی دیگر، چالش‌های جدی و مهمی پیش روی مدیران، مسئولان و سازمان‌های مرتبط قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به منظور روان سازی خدمات رسانی به شهروندان و رفع مشکلات و کاستی‌ها برای تداوم زندگی شهری از طرح‌های جامع شهری که نحوه استفاده از اراضی و منطقه بندی‌های حوزه‌های مختلف به صورت بلندمدت مطرح می‌کند استفاده می‌شود.

شهردار گلپایگان تصریح کرد: برای اینکه خطوط کلی طرح جامع را به طرح‌های دقیق قابل اجرا تبدیل کرد از طرح‌های تفصیلی استفاده می‌شود، طرح‌های جامع شامل راهنمایی‌ها و خط مشی‌های کلی است و به جزئیات نمی‌پردازد لذا طرح تفصیلی متعاقب طرح جامع شهری و به منظور انجام برنامه‌های اجرایی تصویب شده در این طرح انجام می‌شود.

شکرزاده افزود: ماهیت غیر قابل اجرای طرح‌های فرا دست، تهیه طرح‌های تفصیلی را ضروری می‌کند و وضعیت اراضی و مالکیت روشن‌تر شده، ساز و کار مدیریت شهری برای کنترل و نظارت بر فضاهای شهری و کاربری اراضی تکمیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری شهرداری گلپایگان نیز با درک شرایط حاکم بر شهر و اهداف متعالی که برای شهر گلپایگان تعیین کرده است برنامه‌های جامعی را در این خصوص تنظیم کرد و نمود آن در آزادسازی اجرا و راه اندازی بلوار امام رضا، باغ بانوان، آزادسازی اراضی در مسیر معبر خیابان شهید مطهری و بسیاری از پروژه‌های در دست اجرا توسط مدیریت شهری گلپایگان دیده می‌شود.

شهردار گلپایگان گفت: شهر با مشارکت همه جانبه شهروندان آباد و توسعه پیدا می‌کند وجود برنامه جامع به همراه طرح تفصیلی می‌تواند شهرداری را در رسیدن به نقطه درخشان کمک کند لذا این طرح یک برنامه راهبردی و بنیادین تلقی می‌شود.

شکرزاده با بیان اینکه بروز رسانی داده املاک زیرساختی ماندگار برای درآمدزایی شهرداری‌ها در پایش توسعه شهرها و ابزاری کلیدی است، تصریح کرد: ممیزی املاک در تهیه گزارش وضعیت واحدهای مسکونی و تجاری اهمیت دارد و اجرای این طرح علاوه بر ایجاد یک بانک اطلاعات مکانیزه از وضعیت واحدهای مسکونی در بخش‌های مختلف شهری موجب ارائه خدمات بهتر به شهروندان می‌شود.

کد خبر 455893

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلپایگان شهردار گلپایگان طرح تفصیلی شهر مسکن شهرنشینی شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وضعیت واحدهای مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک

مراسم سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری از طرف خانواده و ستاد سالگرد آن شهید در مسجد جامع نارمک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا هاشمی تهرانی به سخنرانی خواهد پرداخت.

زمان این مراسم پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نارمک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • تحقق ۱۳۱ درصدی صدور سند مالکیت شهری و روستایی در گیلان
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها