Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تفاهمنامه همکاری رسمی بین هیئت کوهنوردی لرستان و هلال احمر استان درجهت تسهیل امر امدادو نجات کوهستان و بحرانهای احتمالی توسط طرفین به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛در جلسه ای  که باحضور صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان،  و سیدآرش قیاسیان رییس اداره ورزش و جوانان خرم آباد  و رییس هیئت کوهنوردی لرستان درمحل ستادجمعیت هلال احمر برگزاشد تفاهمنامه همکاری رسمی درجهت تسهیل امر امدادو نجات کوهستان و بحرانهای احتمالی توسط طرفین امضاشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رضایی دراین جلسه که معاونین ستادی هلال احمر ،کارشناسان حوزه معاونت امداد و نجات و دبیرهیات کوهنوردی لرستان نیزحضورداشتند  باتاکیدبراهمیت وجود نیروهای متخصص در حل بحرانها ع،اظهار کرد:این جمعیت آمادگی دارد باتمام توان لجستیکی و آموزشی درکنار کوهنوردان ورزیده لرستانی باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود:خوشحالیم که سابق براین نیز باتعامل دوطرفه همواره از توان بالای کوهنوردان لرستانی در جهت امداد و نجات و کمک به آسیب دیدگان بهره جسته ایم.

همچنینی رییس هیئت کوهنوردی لرستان  بااشاره به توانمندیها و خدمات این هیات دربحران سیلاب سال ۹۸ پلدختر، ضمن تاکیدبر لزوم شناسایی نقاط مرتفع و پرخطر کوهستانی و نیاز به نصب علایم راهنما و هشداردهنده گفت: این هیات دارای هزاروسیصد کوهنوردسازمان یافته درقالب ۹ هیات شهرستانی می باشدکه بنابر اصول انسان دوستانه در کنار ورزش حرفه ای بعضا در برنامه های امداد و نجات نیز حضور پیدا می کنند .

درادامه قدمی معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر بااشاره به درپیش بودن فصل زمستان و افزایش احتمال بروز حوادث کوهستان ابراز امیدواری کرد باتعامل دوجانبه و تکیه برآموزشهای تخصصی بتوانیم تاثیرچشمگیری در کاهش تلفات ناشی از حوادث کوهستان داشته باشیم.

درپایان لوح تفاهمنامه مربوطه بین طرفین امضا و رد و بدل شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر کوهنوردی امداد ونجات کوهنوردی لرستان جمعیت هلال احمر هیئت کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، یزد، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۹۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۴ هزار و ۸۱۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۹۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۲ هزار و ۶۶ کیلوگرم نایلون، ۵۴۰ کیلوگرم برنج،۶۸۴ تخته پتو، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۴۰ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۵۵ دستگاه چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیرو‌های این جمعیت گفت: ۱۹۷تیم عملیاتی متشکل ۷۷۹ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور