Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پیگیری خبرگزاری تسنیم مبنی بر "رسیدگی به قطعی مکرر برق در برخی از روستا‌های شهرستان طارم نتیجه داد و مدیریت توزیع برق شهرستان طارم در حال مذاکره با دهیاران و باغداران برای هرس درختان زیتون و رفع مسئله قطعی برق در این منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، 22 آبان ماه جاری این رسانه خبری با عنوان "گلایه مردم برخی روستا‌های شهرستان طارم از قطعی‌های مکرر برق/ با یک بارش باران دیگر برق نداریم" منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش اشاره شده است که برخی از روستا‌های شهرستان طارم با هر بارش باران، وزش باد یا حتی افزایش دما با قطعی‌های مکرر برق مواجه می‌شوند و همینطور در این گزارش از مسئولان اداره ذیربط درخواست شد تا این مشکل را در منطقه طارم رفع نمایند. همینطور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در گفت‌و‌گو با این رسانه مقصر این قطعی‌های برق را عبور شبکه فشار متوسط از داخل باغ‌های زیتون و برخورد درختان با شبکه اعلام کرد و از عدم همکاری باغداران به اخطار‌های صادر شده در راستای هرس درختان زیتون انتقاد کرده بود.

بعد از درج این خبر در خبرگزاری تسنیم، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در پاسخ به تسنیم اعلام کرده است: قطعی‌های بی‌برنامه تحمیل شده به مشترکان در هفته گذشته به‌علت وجود درختان زیتون در زیر شبکه‌های برق فشار متوسط و پانچ مقره حادث گردیده بود. با این حال بنا بر گزارش مذکور این رسانه و تذکر وزرات نیرو بر پیگیری این موضوع، شهرستان طارم در اولویت دستگاه‌های نشت‌یاب شرکت توزیع نیروی برق قرار گرفت.

‌گلایه مردم برخی روستا‌های شهرستان طارم از قطعی‌های مکرر برق/با یک بارش باران دیگر برق نداریم

با توجه به اینکه عمده فعالیت اهالی شهرستان طارم کشاورزی و باغداری می‌باشد و قسمت قابل توجهی از شبکه‌های برق رسانی این شهرستان از داخل باغ‌های زیتون عبور نموده و درخت زیتون یکی از محصولات اقتصادی این شهرستان است‌ شاخه‌زنی و اصلاح آن مستلزم همکاری باغداران و رضایت آنان می‌باشد، لذا در روزهای بارانی و برخورد درختان خیس با شبکه منجر به قطعی‌های ناخواسته شده است. با این وجود مدیریت توزیع برق شهرستان طارم در حال مذاکره با بخشداری و باغداران مناطق یاد شده است تا در صورت همکاری همه جانبه مشکل مرتفع گردد.

همچنین توزیع برق استان علت دوم قطعی‌های مکرر برق را این‌گونه تشریح کرده است: قدمت شبکه‌های توزیع برق منطقه، علی‌رغم سرویس‌های انجام شده در روزهای بارانی علت خاموشی یک مورد پانچ مقره بوده که در این راستا هماهنگی‌های لازم نسبت به بررسی شبکه‌های فشار متوسط توسط دستگاه نشت‌یاب برنامه‌ریزی شده است تا از بروز چنین حادثه‌ای پیشگیری به‌عمل آید.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستا های شهرستان طارم قطعی های مکرر برق شهرستان طارم شرکت توزیع برق استان توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است

دریافت 261 MB کد خبر 6089380

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی