Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از اجرای طرح غربالگری دیابت رایگان به مدت یک هفته توسط این نهاد در استان خبر داد.

دکتر امین رستم زاده اظهار کرد:به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی دیابت درمانگاه تخصصی زخم و دیابت جهاد دانشگاهی ارومیه طرح غربالگری و مشاوره تغذیه برای بیماران دیابتی را به مدت یک هفته از ۲۴ الی ۳۰ آبان ماه برای بیماران دیابتی اجرا می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این درمانگاه اولین درمانگاه تخصصی زخم و دیابت در شمالغرب کشور است، اظهار کرد:  در راستای عمل به این رسالت علمی جهادی و  اجتماعی ، اقدام به راه اندازی و افتتاح درمانگاه تخصصی دیابت و ترمیم زخم بیماران دیابتی شد در این راستا تا کنون به بیش از ۵۰۰۰ نفر از شهروندان انواع خدمات پزشکی ارائه شده و از قطع عضو بیش از  ۶۰۳ نفر از مبتلایان به دیابت که در مرحله قطع عضو  در سطوح مختلف بودند جلوگیری کرده است.
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به فعالسازی درمانگاه از طریق جذب پزشک متخصص بجای عمومی و بکارگیری نیروی انسانی ماهر و متخصص در طی سال گذشته اظهار کرد: طی سال ۹۸ بیش از ۱۸۰۰ خدمت تخصصی توسط درمانگاه دیابت جهاد دانشگاهی استان به مردم ارائه شده است که شامل انواع خدمات ویزیت تخصصی، خدمات پرستاری و خدمات زخم و پانسمان توسط دستگاههای پیشرفته می باشد به طوری که خدمات ویزیت عمومی از ۲۱۰ به ۹۴۴ ویزیت تخصصی با ۳۴۹ درصد افزایش، ارائه خدمات تخصصی پرستاری از ۴۷ مورد در سال ۹۷ به ۱۱۶ مورد با ۱۴۷ درصد و خدمات تخصصی زخم و زخم بستر از ۲۰۵ مورد به ۷۳۷ مورد با ۲۵۹ درصد افزایش رسیده است.
وی همچنین ادامه داد: طی دو ماه گذشته ۵۰۰ نفر از مردم از خدمات تخصصی زخم و دیابت این مرکز بهره مند شده اند.
به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، وی ادامه داد:طی یکسال گذشته اقدام به تجهیز درمانگاه تخصصی دیابت واحد به انواع ملزومات مجهز مورد نیاز حتی در سطح شمالغرب کشور از جمله دستگاههای پیشرفته  اوزون تراپی، پلاسما و وکیوم و ... شده که در جهت بهبود سریع زخم و عوارض ناشی از آن ضمن ایجاد و ارائه یک خدمت تخصصی منحصر بفرد پزشکی در استان رضایت شهروندان و بیماران دیابتی و عدم مسافرت آنها به تهران و یا استانهای مجهز بزرگ کشور را نیز در پی داشته است و همچنین در راستای ارائه خدمات متفاوت جهادی سلسله کارگاههای آموزشی دیابت و راهکارهای پیشگیری از آن بصورت رایگان و جهادی ویژه بیماران و خانواده های بیماران مبتلا به دیابت و سایر علاقمندان در محل درمانگاه تخصصی دیابت جهاد دانشگاهی استان  برگزار می شود.
وی افزود: درمانگاه تخصصی زخم و دیابت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به آدرس ارومیه، میدان امام حسین (ع)، به سمت پنجراه، کوچه ۲۵ به شماره تماس ۰۴۴۳۲۲۳۰۵۴۹ آماده ارائه خدمات به هم استانی ها و استانهای همجوار است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی زخم دیابتی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی دیابت جهاد دانشگاهی تخصصی زخم و دیابت بیماران دیابتی درمانگاه تخصصی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،دکتر فریبرز درویش روزجمعه افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.


نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور