Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کُرد از ثبت 30 درصد تردد های هفت ماهه سال جاری در محورهای مواصلاتی این استان با سرعت غیرمجاز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: از مجموع 24 میلیون و 364 هزار و 595 تردد ثبت شده در این مدت هشت هزار و 849 هزار و 699 تردد معادل 30 آن با سرعت غیرمجاز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: 30 درصد ترددهای ثبت شده هفت ماهه سال جاری در محورهای مواصلاتی خاش – سراوان، میرجاوه – زاهدان و خاش - زاهدان با سرعت غیرمجاز گزارش شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سرعت غیر مجاز عامل اصلی بروز سوانح رانندگی به شمار می رود، گفت: سرعت زیاد در محورهای مواصلاتی سبب شده در هفت ماهه سال جاری این استان با 213 فقره، رتبه 12 کشوری را از لحاظ درصد تعداد تصادفات فوتی در بین 31 استان به خود اختصاص دهد.

وی بیان کرد: همچنین سرعت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان سبب شده در این مدت واژگونی و برخورد رخ به رخ بیشترین علل بروز سوانح رانندگی را تشکیل دهند که عمدتا این گونه تصادفات متاسفانه به دلیل شدت ضربات وارده منجر به فوت سرنشینان شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آموزش و فرهنگ سازی را از موثرترین راهکارها در کاهش سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان دانست و افزود: این اداره کل همه ساله علاوه بر اقدامات بازدارنده نظیر نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده، اصلاح شیب شیروانی، نصب سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور، ایمن سازی فیزیکی مدارس، اصلاح آشکار سازی، حذف نقاط پر تصادف، بازگشایی و افزایش شعاع دید و خط کشی محورها، ویژه برنامه های مختلف را در راستای توسعه فرهنگ ترافیک در استان مدنظر قرار داده است که اجرای برنامه سیمای راهبران و برگزاری دوره های آموزشی برای همه اقشار به ویژه دانش آموزان از مهمترین آنها به شمار می رود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی سوانح رانندگی سرعت غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: روز گذشته یک موتورسوار در میدان امام علی (ع) در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین دیروز ۶۴ فقره تصادف جرحی و ۳۸۱ فقره تصادف خسارتی در مشهد رخ داد.

وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

اسدنژاد گفت: مرتکبان ۹۶۲ تخلف حادثه ساز هم طی شبانه روز گذشته در مشهد جریمه شدند.

کد خبر 6092164

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲