Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهاردهمین هفته نمایش اینترنتی گزیده فیلم‌های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان «چهار ایده، چهار فیلم» با نمایش فیلم‌‌های «شرعی»، «ساعت خواب»، «چمدان خیس» و «خانه هدی» از ۲۹ آبان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در  دوازدهمین هفته نمایش اینترنتی گزیده فیلم‌های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران  با عنوان «چهار ایده، چهار فیلم» فیلم‌های «شرعی» به کارگردانی  داریوش شهبازی، «ساعت خواب»  ساخته مینا سادات‌حسینی، «چمدان خیس»  به کارگردانی اشکان احمدی  و «خانه هدی»  ساخته حامد قاسمی، از طریق سرویس‌های نمایش اینترنتی «وُدیو» و «هاشور»  به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از فیلم‌های موفق انجمن سینمای جوانان ایران در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی تا پایان سال به صورت هفتگی از طریق سرویس‌های نمایش اینترنتی ودیو و هاشور به نمایش درخواهند آمد.

نمایش اینترنتی فیلم‌های کوتاه با هدف دسترسی آسان‌تر فیلم‌سازان جوان به فیلم‌های کوتاهِ باکیفیت، آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان عام با فیلم کوتاه و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت پلت‌فرم‌ها در زمینه انتشار و نمایش فیلم‌های کوتاه، در دستورکار انجمن سینمای جوانان ایران قرار گرفته است.

گفتنی است این فیلم‌ها پس از یک هفته هم‌چنان در آرشیو این وب‌سایت‌های  قرار دارد  و علاقه‌مندان در هر زمان به آن‌ها دسترسی خواهند داشت.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایش اینترنتی چهار ایده چهار فیلم هفته چهاردهم ۲۹ آبان انجمن سینمای جوانان ایران نمایش اینترنتی فیلم های کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند

انجمن نمایشگران عروسکی از ۱۰ تن از فعالان این رشته تقدیر می‌کند.

هما جدی‌کار، رییس این انجمن در این باره به ایسنا گفت: امسال جشن اردیبهشت برخلاف سال‌های گذشته با تاخیر برگزار می‌شود و ما هم به همین مناسبت برنامه‌ای را تدارک دیده‌ایم و این برنامه روز ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در برنامه‌های قبلی انجمن، از اغلب هنرمندان نسل‌های گذشته تقدیر کرده‌ایم و امسال بنا داریم از چند هنرمند نسل دومی تجلیل کنیم. بخصوص که در بیشتر برنامه‌ها، معمولا بزرگترها را مد نظر قرار می‌دهند بنابراین ما تصمیم گرفتیم از بیشتر هنرمندان فعال تقدیر کنیم تا در این دوره که دوره مدیریت هیات مدیره ماست، جمع بیشتری از فعالان نمایش عروسکی تجلیل شوند.

به گفته او، کارگردانی این برنامه بر عهده زهرا طباطبایی است و ارایه پیام روز جهانی تئاتر از دیگر بخش‌های این مراسم است.

مراسم سالانه انجمن نمایشگران عروسکی ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز ۲۲ اردیبهشت ماه در سالن استاد جوانمرد خانه تئاتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  

دیگر خبرها

  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد