Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@00:21:23 GMT

ترامپ مدیر سازمان امنیت سایبری را اخراج کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۵۹۳۶

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌بی‌اس، «دونالد ترامپ» رئیس‌‌جمهوری آمریکا طی پیامی توئیتری از اخراج «کریستوفر کربز» مدیر سازمان امنیت سایبری و امنیت زیرساخت این کشور خبر داد.

این تصمیم پس از آن اتخاذ می‌شود که سازمان امنیت سایبری آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ در امنیت برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در این پیام توئیتری، بیانیه اخیر کربز درباره امنیت انتخابات ۲۰۲۰ را بسیار غیردقیق خواند و اعلام کرد: «آنجا تقلب و ناهماهنگی گسترده‌ای وجود داشت؛ به عنوان مثال، مردگان رای دادند، ناظران اجازه حضور در مراکز رای‌گیری را نیافتند، خرابکاری در دستگاه‌ها که رای‌های ترامپ را به بایدن تغییر داد، تاخیر در رأی‌گیری و بسیار چیزهای دیگر».

وی افزود که بنابراین، فعالیت کربز به عنوان مدیر سازمان امنیت سایبری و امنیت زیرساخت به پایان رسید و این تصمیم بلافاصله اجرایی می‌شود.

ترامپ همچنان بدون ارائه هیچ‌گونه سندی مدعی تقلب در انتخابات اخیر بوده و پیروزی «جو بایدن» رقیب دموکرات خود را به رسمیت نمی‌شناسد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سازمان امنیت سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نایبی صبح پنجشنبه در دومین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران که با حضور شجاعان رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی وزارت کشور، جلایی، مدیرکل فناوری شورای نگهبان، علوی، قائم مقام شورای نگهبان هیأت نظارت استان تهران و سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و دیگر اعضا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید «مرتضی مطهری» و تبریک روز معلم و مقام استاد اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که علی رغم توطئه دشمنان نظام مقدس اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند در سلامت و امنیت کامل برگزار و باعث فخر و مباهات کشور و سرخوردگی بدخواهان این ملت شد.

نایبی با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق گفت: اثرات و برکات این اقدام در آینده هرچه بیشتر بگذرد نمایان‌تر خواهد شد.

وی عنوان کرد: تأمین امنیت روانی و سلامت مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول انتخابات دارای اهمیت است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای بر هم زدن امنیت روانی در جامعه استفاده می‌کند و ما تمام ظرفیت و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا نقشه آنان را خنثی کنیم.

بر اساس این گزارش مرحله دوم انتخابات روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک و در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا مانند دور اول برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094596

دیگر خبرها

  • خسارت ۹.۵ تریلیون دلاری حملات سایبری در سال ۲۰۲۴
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • دور دوم انتخابات با صلابت و امنیت برگزار شود
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد