Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۳۱هزار و ۵۸۰واحدی (۲.۴درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۸هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش یک درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۲۱۵نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و۱۱۴نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۴۰میلیارد تومان نقدینگی وارد بازار کردند. نمادهای «خودرو»، «شستا»، «ثشاهد»، «فاذر»، «سیتا»، «کحافظ» و «حکشتی» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «بپیوند»، «وپویا»، «کرمان»، «زملارد»، «شاروم»، «بگیلان» و «گدنا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به سه  هزار و ۱۰۰میلیارد تومان رسید.

 

پربیننده ترین زمان اعطای کارت اعتباری سهام عدالت مشخص شد سقوط آزاد ارزش پالایش یکم/ گرفتاری خریداران پالایش یکم در منجلاب ناهماهنگی‌ها اوضاع بورس از این بدتر می‌شد؟ ارزش سهام عدالت من (۱۴ آبان ماه) برگزاری جلسه فوق العاده شورای عالی بورس برای بررسی افت شاخص‌ها‌ / زمینه عرضه شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی در بورس فراهم است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو شستا حکشتی وپویا خودرو بورس شستا کرمان فرابورس ارزش معاملات فاذر حکشتی وپویا سیتا بورس امروز زملارد بگیلان بپیوند وضعیت بورس امروز شاروم گدنا سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با اٌفت ۱۱۳۷۹.۵۸ واحدی به ۲,۲۴۸,۳۶۵.۶۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۲۵۵۵.۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۵۰۷ میلیارد سهم بود که طی ۸۸,۷۳۸ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۸,۶۸۲.۴۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷،۹۲۰،۹۰۹.۷۳۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6097844 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • آینده بورس در چند پرده