Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری همدان از آزادی ۲۲۴ نفر از زندان‌های همدان در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: همچنین بیش از هزار زندانی در ۱۱ ماه اخیر از زندان‌های همدان آزاد شده‌اند.  خبرگزاری میزان- محمدرضا عدالت خواه از عفو ۲۲۴ زندانی در یک ماه گذشته در  استان همدان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح بزرگ حبس زدایی و تلاش دستگاه قضایی استان بیش از یک هزار زندانی همدانی در کمتر از یک سال گذشته آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رییس کل دادگستری همدان در نشست با دادستان‌های شهرستان‌های استان همدان با بیان اینکه اواسط آبان ماه از سامانه دادرسی الکترونیکی در زندان مرکزی و دادسرای همدان رونمایی شد، گفت: در کمتر از یک هفته این سامانه در دادسرای سه شهرستان تویسرکان، ملایر و نهاوند هم به بهره برداری می‌رسد.
وی کاهش ازدحام جمعیت در محاکم قضایی در روز‌های کرونایی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تسریع در دادرسی و رسیدگی به پرونده‌های قضایی را از اهداف راه اندازی سامانه دادرسی الکترونیکی برشمرد و اظهار کرد: تصمیم بر آن است این سامانه در دادگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.
رییس کل دادگستری استان همدان از عفو بیش از یک هزار زندانی در کمتر از یک سال گذشته در استان خبر داد و افزود: در یک ماه گذشته ۲۲۴ زندانی دیگر با تلاش‌ها و پیگیری دستگاه قضایی همدان مشمول عفو شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
عدالتخواه تصریح کرد: دادستان‌ها به جد پیگیر مسئله حبس زدایی که مورد تأکید آیت الله رییسی، رییس قوه قضائیه هست باشند که اگر مطابق با اسناد از اصلاح و متنبه شدن هر یک از زندانیان مطلع شدند شرایط لازم برای عفو او را فراهم سازند.
وی همچنین با بیان اینکه کمیته معتذرین به عنوان یکی از کمیته‌های معین ستاد تألیف قلوب در سطح استان تاکنون عملکرد خوبی داشتند، عنوان کرد: می‌طلبد تا فعالیت این کمیته در راستای ایجاد صلح و سازش بین طرفین پرونده بیشتر و فعال‌تر شود.
رییس کل دادگستری استان همدان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بار‌ها بر مسئله کادرسازی و استفاده از جوانان در تمامی عرصه‌های نظام تأکید داشته و دارند، به همین دلیل در یک سال گذشته تحولی در این خصوص در دستگاه قضایی استان و به کارگیری دادستان‌های جوان انجام شده است.
عدالتخواه جوان گرایی، کادرسازی و بهره گیری از نیروی‌های متعهد و انقلابی در دستگاه قضایی را از رویکرد‌های این دستگاه از صدر تا ذیل دانست و از دادستان‌های استان خواست تا پرورش قضات مجددانه اهتمام ورزند تا شاهد تحولی اساسی باشیم.    بیشتر بخوانید:       آزادی ۵۲۸ زندانی با تلاش شورای حل اختلاف فارس انتهای پیام/ برچسب ها: همدان زندانی مرخصی دستگاه قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: همدان زندانی مرخصی دستگاه قضایی رییس کل دادگستری دستگاه قضایی استان همدان دادستان ها یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار