Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@18:07:46 GMT

هندبالیست‌های سبزواری به تیم ملی دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۶۶۹۵

هندبالیست‌های سبزواری به تیم ملی دعوت شدند

رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: چهار نفر از هندبالیست‌های این شهرستان به حضور در اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران دعوت شدند.

به گزارش قدس آنلاین، مجید نصرالله‌زاده نام این ورزشکاران سبزواری را "یونس آثاری، پوریا فتاحی، پوریا بهنامی‌فر و سعید علوی" اعلام و بیان کرد: این افراد با نظر سرمربی و کادر فنی تیم ملی هندبال ایران برای حضور در ترکیب تیم به منظور اعزام به رقابتهای جوانان آسیا انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هندبالیستهای منتخب سبزواری هم‌اینک برای کسب آمادگی به منظور حضور مقتدرانه در مسابقات هندبال جوانان آسیا در اردوی تیم ملی که در اصفهان برپا شده حضور دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار همچنین این شهرستان را مهد ورزش هندبال توصیف و بیان کرد: تیمهای هندبال سبزواری تاکنون در چارچوب رقابتهای لیگ برتر باشگاهها چندین عنوان قهرمانی کشور را به نام خود ثبت کرده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هندبالیست های سبزواری سعید علوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال

 وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به جای استقلال ایران در نامه نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند.  چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یتیم مثل استقلال و پرسپولیس؟ وزارت ورزش: بدهی استقلال 40 میلیارد تومان است

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد