Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در نشست مطبوعاتی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تشکیل بسیج مستضعفین بود.

وی افزود: بسیج نماد افتخار و جمهوری اسلامی است و در این ۴۲ سال در هر گره‌ای که برای نظام ایجاد می‌شود این انگشتان بسیج است که بازکننده این گره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: از ابتدای انقلاب و مخصوصاً در روزهای نخست انقلاب و دفاع مقدس شاهد نقش بی بدیل بسیج بوده ایم.
وی تصریح کرد: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پیشرو خدمت، امید آفرین» و با رعایت تمام نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.
طاهرخانی تصریح کرد: در یکسال اخیر برنامه‌های متعددی در استان قزوین اجرا شد اما شاخص ترین برنامه و حضور بسیج مربوط به مبارزه و مقابله با کرونا بود.
وی بیان کرد: از همان روزهای نخست مجموعه اقشار بسیج بدون کوچک‌ترین فرصت سوزی و با حداکثر ظرفیت‌ها وارد میدان شدند و تنها در حوزه تولید ماسک، بیش از یک میلیون و دویست هزار عدد ماسک توزیع شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: برای کمک به کادر درمان پزشکان بسیجی در کمتر از ۲۴ ساعت سازماندهی شدند و با استقرار در بیمارستان رحیمیان نقش مهمی در درمان افراد مبتلا ایفا کردند.
وی گفت: علاوه بر این گروه‌های جهادی بسیج در حوزه ضدعفونی معابر نیز حضوری پررنگ داشتند.
وی اظهار کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه، بسیج نیز با کمک دستگاه‌ها و برخی شرکت‌های تولیدی و خیرین استان در سه مرحله این رزمایش را به خوبی برگزار کرد.
طاهرخانی افزود: این رزمایش ادامه پیدا کرد و در مجموع بیش از ۱۵۷ هزار بسته تحویل مردم شد.
وی عنوان کرد: توزیع ۱۶ هزار بسته لوازم التحریر، قربانی بیش از یکهزار گوسفند و توزیع ۴۵۰ جهیزیه شامل لوازم اولیه ضروری از دیگر برنامه‌های اجرا شده در قالب رزمایش کمک مومنانه بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: با توجه به آغاز موج سوم کرونا و درخواست دانشگاه علوم پزشکی و نگاه داوطلبانه بسیج، مرکز درمانی پاکروان برای تست غربالگری کرونا تعیین و در حال فعالیت است.
وی گفت: با تفاهم نامه شکل گرفته بین سازمان بسیج و وزارت بهداشت قرارگاهی با عنوان قرارگاه حاج قاسم سلیمانی به صورت محله محور شکل گرفته و در استان ما نیز کار با محوریت محله‌های آلوده آغاز شده تا کسانی که مشکوک به این بیماری هستند شناسایی شود.
طاهرخانی اضافه کرد: مراقبت از مبتلایان بستری در منزل و تهیه اقلام ضروری افراد بالای ۶۰ سال از دیگر قسمت‌های این قرارگاه است.
وی گفت: از ۳۰ آبان به مدت یک هفته بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، بصیرتی، علمی و دیگر برنامه‌های متنوع در هفته بسیج برگزار خواهد شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: غالب این برنامه‌ها به صورت مجازی خواهد بود و در صورت اجرای برنامه به شکل حضوری، حتماً باید پروتکل‌های بهداشتی به طور دقیق رعایت شود.

کد خبر 5074615

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سپاه صاحب الامر قزوین قزوین هفته بسیج ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد محدودیت های کرونایی بوشهر شهرستان کرج کتاب و کتابخوانی ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران هفته بسیج استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید