Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، مرحله سوم یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو در راستای لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراقبت از سلامتی دانش‌آموزان برگزیده، مطابق سال های گذشته به‌صورت یک دوره  ۱۰روزه حضوری نخواهد بود و برگزیدگان به‌صورت مجازی و یک دوره حضوری کوتاه‌مدت در یک مرکز علمی و در نزدیکی محل سکونت خود در این مرحله شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از برگزاری جلسات همفکری و مشورتی متعدد در خصوص نحوه برگزاری مرحله سوم المپیاد، تصمیم بر آن شد که این مرحله ابتدا در یک بازه سه ماهه (از ابتدای آذر تا پایان بهمن‌ماه سال جاری) به‌صورت آموزش مجازی و انجام فعالیت‌های غیرحضوری آغاز شود و در نهایت برای اجرای بخش فعالیت‌های آزمایشگاهی و آزمون کتبی به‌مدت سه روز در چهار شهر سنندج، مراغه، نیشابور و شیراز انجام شود؛ بخش حضوری در این مرحله با حضور برگزیدگان همان شهر و شهرهای نزدیک با حضور ناظران و دستیاران علمی اعزامی توسط باشگاه نانو برگزار شود.

براساس این گزارش، اساتید راهنما به‌صورت آنلاین در این دوره حضور دارند و پشتیبان علمی دانش‌آموزان عزیز برای پاسخگویی به سوالات و انجام فعالیت‌های آزمایشگاهی هستند.

بعد از مرحله‌ حضوری، نتایج فعالیت‌های آزمایشگاهی داوطلبان برای انجام آزمون‌های لازم توسط ناظران باشگاه نانو به تهران ارسال خواهد شد و پس از انجام آزمون‌ها در مراکز معتبر علمی ودریافت نتایج، ارائه گزارش کار و تحلیل نتایج آزمون‌ها توسط دانش‌آموزان در یک جلسه آنلاین با حضور داوران المپیاد انجام می‌شود.

طبق گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برنامه سه روزه حضوری در این مرحله، اوایل اسفندماه سال جاری اجرا می‌شود و پیش از آن، آموزش‌ها و فعالیت‌های متعددی که توسط اساتید باشگاه نانو طراحی شده است به صورت آنلاین و غیرحضوری برای برگزیدگان اجرا خواهد شد؛  فعالیت‌های غیرحضوری برگزیدگان به عنوان قسمتی از امتیاز نهایی آنها محسوب خواهد شد،  بخشی از این آموزش‌ها و فعالیت‌های غیرحضوری به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان برای دوره سه روزه انجام می‌شود.

براساس این گزارش، زمان‌بندی برنامه این مرحله به اطلاع تک تک دانش‌آموزان برگزیده خواهد رسید و هماهنگی‌های لازم با آنها انجام خواهد شد، در بخش حضوری، برای دانش‌آموزان غیر بومی، اسکان مناسب در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، مرحله اول یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، شهریور ۱۳۹۹ در قالب یک آزمون مجازی با سوالات تستی در سامانه آزمون باشگاه نانو و مرحله دوم این المپیاد با حضور ۴۱۸ نفر برتر مرحله اول، مهرماه ۱۳۹۹ در ۱۹ شهرحوزه در ۱۷ استان، در قالب آزمون تستی- تشریحی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و ۳۰ نفر به مرحله پایانی راه پیدا کردند.

برچسب‌ها فناوری نانو المپیاد دانش آموزی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فناوری نانو المپیاد دانش آموزی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دانش بنیان ها فناوری نانو المپیاد دانش آموزی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دانش بنیان ها اخبار کنکور المپیاد دانش آموزی دانش آموزان باشگاه نانو فناوری نانو خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان‌ گفت: یک دانش‌آموز نوجوان در لالی با اهدای اعضای بدن خود به سه نفر زندگی دوباره بخشید.

عبدالله حبیبی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: "پارمیدا رضایی" دانش‌آموز دوره متوسط اول اهل شهرستان لالی بر اثر مرگ مغزی جان خود را از دست داد.

وی گفت: اعضای بدن این دانش‌آموز با رضایت خانواده به سه بیمار دیگر اهدا شد.

حبیبی با اشاره به اینکه این دانش‌آموز در مدرسه عفاف لالی تحصیل می‌کرد، اظهار کرد: اهدای عضو در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • فیلم/در دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبری چه گذشت؟
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب