Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکراله حسن‌بیگی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اسلامشهر بیان کرد: تصمیم‌هایی که برای سلامت مردم گرفته می‌شود، باید اجرایی و عملیاتی شود و با تشکیل قرارگاه مرکزی کرونا توسط رئیس‌جمهوری، امیدواریم اقدامات یکپارچه و متعدد برای کنترل و مهار این بیماری به مرحله اجرا درآید و همه دستگاه‌ها فعالیت‌های اثرگذاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین حمایت همه‌جانبه مردم از تصمیم‌های استانداری و فرمانداری‌ها برای مقابله با ویروس کرونا را خواستار شد.

به گفته حسن‌بیگی با راه‌اندازی سامانه «سخا» کمک‌های مؤمنانه ساماندهی و سازماندهی شده و با حفظ شأن و کرامت انسانی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی افزود: یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار نیازمند کمک‌های مؤمنانه، شناسایی شدند؛ این تعداد خانوارهایی هستند که در پی شیوع ویروس کرونا دچار مشکل اقتصادی شده‌اند.

شهرستان اسلامشهر با حدود ۸۰۰ هزار نفر جنعیت در غرب تهران واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران مسعود مرسلپور محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران مسعود مرسلپور محدودیت های کرونا ویروس کرونا شهر تهران مسعود مرسلپور محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران خبر داد.

محمد علیمهری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان تهران و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از انرژی تجدیدپذیر گفت: برنامه‌ریزی برای تولید ۱۵۰۰ مگاوات برق خورشیدی در استان تهران انجام شده است.

وی افزود: بر همین اساس کلنگ زنی احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در سطح استان تهران طی دو هفته آینده در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد انجام خواهد شد.

علیمهری ادامه داد: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران انجام شده است و طی یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تاکید کرد: از ابتدای سال جاری کلیه ادارات موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و در غیر این‌صورت برق مصرفی برای آنها بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران