Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان هنوز پنجره نقل و انتقالات باشگاه صنعت نفت آبادان از سوی فیفا باز نشده است.

تیم فوتبال نفت آبادان که با مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات مواجه است، نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را به ثبت برساند و این در حالی است که نفتی‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنان خود تا ساعت ۲۴ امشب مهلت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصتی که اگر از دست برود، نفت باید همانند بازی روز گذشته با پیکان، با ۱۶ نفر لیگ بیستم را بازی کند. کاری که در لیگ فرسایشی ایران، سخت و شاید نشدنی باشد.

به گزارش ایسنا، باشگاه نفت آبادان که در شرایط پرالتهابی به سر می‌برد، پول بازیکنان خارجی فصل‌های قبل خود را پرداخت کرده است، اما پنجره هنوز از سوی فیفا باز نشده است. البته گفته می‌شود، به دلیل این‌که باشگاه نفت آبادان زیر مجموعه وزارت نفت بوده و  این وزارت‌خانه تحریم است، فیفا نمی‌تواند برای صنعت‌ نفت جهت انتقال پول کاری انجام دهد.

باشگاه نفت آبادان حتی اسناد واریز پول به حساب این بازیکنان را برای آن‌ها ارسال کرده است و اگر خود این بازیکنان همکاری کنند، این نیز می‌تواند مشکل باشگاه نفت را حل کند.

همچنین فدراسیون فوتبال به همراه باشگاه نفت آبادان، پیگیر حل این مشکل است، مشکل مهمی که نفت برای حل آن، ۱۲ ساعت سرنوشت‌ساز را پیش‌رو دارد.  

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان نیز در این زمینه به ایسنا، گفت: همچنان پیگیر حل این مشکل هستیم اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان باشگاه نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 848754 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تشدید سامانه بارشی کرمانشاه از امشب
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • با التهاب چشم، ناشی از حساسیت چه کنیم‌؟
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • جلوگیری از حمله قلبی با خوردن عرق این گیاه
  • رقم هدیه روز معلم مشخص شد
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • علایم هشداردهنده‌ «آرتریت پسوریاتیک»
  • علایم هشداردهنده «آرتریت پسوریاتیک»