Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شب میلاد حضرت عبدالعظیم(ع)، به صورت هماهنگ زیارتنامه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از گلدسته‌های مساجد و اماکن متبرکه استان تهران پخش می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از  آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، در این پویش سراسری که پنج شنبه ۲۹ آبان ماه مقارن با شب میلاد مسعود حضرت سیدالکریم عبدالعظیم حسنی(ع) به طور هماهنگ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، صوت قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم(ع) از مأذنه‌ مساجد و اماکن متبرکه استان تهران طنین‌انداز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شب خجسته همگان با نوای روحانی زیارتنامه سفیر امام هادی(ع) دل را روانه این صحن و سرا کرده و با توسل به این محدث علیم و امامزاده واجب التعظیم که مرقد مطهرش قبله تهران و کربلای ایران است با سوز دل دست به دعا و نیایش برداشته و برای رفع بیماری کرونا و مشکلات مومنین زیارتنامه این سلاله پاک امام حسن مجتبی(ع) را زمزمه خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی ع حضرت عبدالعظیم ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود