Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@17:41:04 GMT

بهره برداری از نقاهتگاه ۳۵ تخت خوابی در جیرفت 

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۸۵۸۹

بهره برداری از نقاهتگاه ۳۵ تخت خوابی در جیرفت 

ناصر بهروز گفت: هم زمان با هفته بسیج نقاهتگاه ۳۵ تخت خوابی افتتاح می شود و ایستگاه های ارشاد سلامت با همکاری مرکز بهداشت در راستای آموزش راه های پیشگیری از کرونا نیز راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۹ آبان نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 



«ناصر بهروز» در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج یک فرهنگ است و همگان به آن افتخار می کنند و بزرگترین دستاورد آن، دفاع از کیان انقلاب اسلامی است و وظیفه بسیج حفاظت و صیانت از دین اسلام، انقلاب و ولایت است.

 

 

 

 



فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به بخشی از نقشی آفرینی بسیج در شرایط کرونایی، ابراز کرد: از ابتدای شیوع این بیماری بسیج در خدمت رسانی پیشگام بوده و در زمینه های مختلفی همچون تولید ماسک، ضدعفونی اماکن، راه اندازی نقاهتگاه و بلوک بندی شهر خدمت رسانی کرده است.

 

 

 

 




وی با بیان این مطلب که برنامه های هفته بسیج با شعار محوری بسیج پیشرو در خدمت است، اجرا می شوند، اظهار کرد: در مبارزه با کرونا نگاه بسیج، نگاهی پیشگیرانه و آگاهی بخشی به مردم است و بر همین اساس کارگاه های تولید ماسک مجدد فعال می شوند.
 

 

 

 

 


بهروز ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا ۱۷ کارگاه تولید ماسک در سطح شهرستان راه اندازی شده و اکنون ۵ کارگاه فعال تولید ماسک در حال فعالیت هستند.

 

 

 

 



فرمانده سپاه جیرفت خاطرنشان کرد: بلوک بندی شهر با هدف پیشگیری از شیوع کرونا یکی دیگر از برنامه های این هفته است که با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج انجام می شود.
 

 

 

 

 

وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های هفته بسیج، اجرای طرح کلاس مهربانی است و به همین منظور به دانش آموزان محروم آموزش داده می شود.

 

 

 

 

 


بهروز تاکید کرد: علاوه بر این نقاهتگاه ۳۵ تخت خوابی افتتاح می شود و ایستگاه های ارشاد سلامت با همکاری مرکز بهداشت در راستای آموزش راه های پیشگیری از کرونا نیز راه اندازی می شود.
 

 

 

 

 


فرمانده سپاه جیرفت بیان کرد: با توجه به کمبود خون بنابراین بسیجیان پایگاه های مقاومت خون اهدا می کنند تا مشکل بیماران نیازمند به خون حل شود.

 

 

 

 


وی ابراز کرد: در تداوم نهضت خدمت رسانی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، اهدا جهیزیه، برگزاری ازدواج آسان، در قالب پویش سردار سلیمانی اجرا می شوند.

 

 

 



بهروز تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های هفته بسیج راه اندازی میز خدمت مراکز نماز جمعه است که با توجه به شرایط کرونایی میز خدمت در روستاها راه اندازی می شود تا از نزدیک مشکلات مردم بررسی و حل شود.

 

 

 

 


فرمانده سپاه جیرفت اظهار کرد: راه اندازی مراکز مشاوره، اجرای طرح محسنین و نیازمندان، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و دیدار با امام جمعه در دستور کار برنامه های هفته بسیج قرار دارد.

 

 

 


وی با بیان این مطلب که هم زمان با هفته بسیج چند پروژه خرد رفاهی افتتاح می شود، افزود: قرار است ۲۱ واحد مسکن محرومین که با همت گروه های جهادی ساخته شده به بهره برداری برسد و همچنین ۲ واحد سوله ورزشی نیز افتتاح شود.

 

 

 


بهروز در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این پایش عارضه یابی صنعت های فعال در سطح شهر در برنامه های هفته بسیج قرار دارد و علاوه بر این همکاری و مشارکت با بخش بازرگانی صمت جنوب کرمان در نظارت بر بازار شهرستان جیرفت در دستور کار برنامه های هفته بسیج قرار دارد. 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته بسیج بسی نشست خبری برنامه های هفته بسیج راه اندازی فرمانده سپاه تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد