Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@08:27:27 GMT

مسافران از صحبت کردن در اتوبوس خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۸۶۱۷

مسافران از صحبت کردن در اتوبوس خودداری کنند

محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران صحبت کردن را یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا از سوی فرد ناقل به دیگران برشمرد و گفت: به همین دلیل، به همه مسافران اتوبوس تأکید می‌کنیم که ضمن استفاده از ماسک در ایستگاه و داخل اتوبوس، از گفتگو با سایر مسافران به شدت پرهیز کرده و با تلفن همراه خود صحبت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا، مدیرعامل این شرکت در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اعلام اینکه نحوه تأمین نیاز‌های حمل و نقلی هر کلان‌شهر در دوران کرونا به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله می‌توان شرایط مسیر‌های تردد، استقرار مراکز اداری، تجاری، فرهنگی، درمانی و بهداشتی و مکان‌یابی سایر مشاغل را نام برد، خاطرنشان کرد: انجام این مهم در محدوده سرویس‌رسانی تهران بزرگ با توجه به شرایط موجود، برنامه‌ریزی شده تا جابجایی شهروندان در خطوط تندرو و فیدر با اختلال مواجه نشده و تا جای ممکن، با سرعت و سهولت انجام شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار شیوع کرونا کووید 19 کروناویروس انتقال ویروس کرونا اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!

تعداد بازدید : 3332 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9979 ۶ صادق بوقی هنگام پرواز تهران به استانبول به درخواست مسافران، ترانه معروف رشتی «او او او» را خواند که باعث به وجد آمدن مسافران شد و مسافران با او همراهی کردند. این لحظات بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • این اتوبوس شمیران به در و دیوار می‌خورد
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران